سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تبریک فرماندار مهاباد به مناسبت هفته ثبت احوال

فرماندار شهرستان مهاباد در پیامی هفته ثبت احوال را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، شجاعی معاون استاندار و فرماندار شهرستان مهاباد به مناسبت هفته ثبت احوال پیامی صادر کرد که در متن این پیام آمده است: سالگرد تاسیس سازمان ثبت احوال کشور را بر پاسداران مرز‌های هویتی و تابعیتی تبریک می‌گویم، سوم دی ماه سال ۱۲۹۷ اولین سند هویتی در کشور ایران با نام فاطمه ایرانی، تنظیم شد که خود آغازگر راهی برای هویت بخشی و خدمات دهی مطلوبتر به ملت شریف ایران و رویکردی جدید در زندگی آنان بود. در اهمیت سازمان ثبت احوال همین بس که مقام معظم رهبری فرمودند:"اتقان اسناد هویتی ایرانیان بسیار با اهمیت است"

در بخش دیگر این پیام آمده است: بی گمان اقدامات موثر و موفقیت‌های ثبت احوال مرهون تدبیر و تلاش‌های ارزشمند دست اندرکاران خدوم و زحمتکش آن است که با همت والا، نگاه بلند خویش را معطوف به افقی روشن برای ایرانی مقتدر و آباد داشته اند.

اینجانب ضمن عرض تبریک بمناسبت سوم دیماه روز ملی ثبت احوال و در آغاز نود و هشتمین سال تاسیس این سازمان از زحمات، خدمات و تلاش‌های ارزندهء کارکنان سخت کوش ثبت احوال شهرستان مهاباد تقدیر و تشکر می‌نمایم. امید است با همکاری و همراهی مردم و نهاد‌های مسؤول شاهد توفیقات روزافزون ثبت احوال در ارائه خدمات والاترو بهتر به مردم عزیز باشیم.

انتهای پیام/ن

برچسب ها: ثبت احوال ، هویت بخشی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.