شورای اسلامی شهر و شهرداری مهاباد با صدور پیامی میلاد فرخنده حضرت محمد مصطفی (ص) و آغاز هفته وحدت تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، در متن پیام شورای اسلامی شهر و شهرداری مهاباد آمده است: اتحاد و یکدلی یکی از آرزو‌های شیرین و دیرین امت اسلامی است. هیچ مسلمان آگاه و دلسوزی نیست که شکوفایی دوبارة تمدن اسلامی و مجد و عظمت اسلام را نخواهد و تمام مسلمانان بر این باورند که یکی از عوامل عظمت اسلام و شکوفاییِ مجدّد تمدن بزرگ اسلامی، وحدت، همبستگی و انسجام همة نیرو‌ها و مذاهب اسلامی در سایة عمل به قرآن و بازگشت به آن است.

شورای اسلامی شهر و شهرداری مهاباد خجسته زاد روز رسول مهربانی و عزت، مبشر آگاهی و حکمت، پرچمدار عدالت و برابری، حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) هفته وحدت و سالروز میلاد فرخنده امام جعفر صادق (ع) را خدمت همه‌ی مسلمانان جهان بخصوص هم وطنان گرامی، شهروندان محترم و همکاران پرتلاش شهرداری، تبریک و تهنیت عرض می‌نماید.

امید است توفیق آن را داشته باشیم از الطاف بیکران این ایام مبارک که سراسر شادی، سرور، امید و ایمان است به نحو شایسته‌ای بهره‌مند شده و بتوانیم در امر خطیر خدمت رسانی به مردم، توفیق داشته باشیم. خداوند متعال مارا قرین رحمت و مغفرت خویش قرارداده و از جهاندار جان آفرین جهانی مشحون از عزت و عظمت و موفقیت را برای همه شهروندان و هم میهنانمان مسئلت می‌نماییم.

انتهای پیام/ج

پیام تبریک مسئولان مهابادی به مناسبت آغاز هفته وحدت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.