سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقات فوتسال مدارس اهواز به ایستگاه پایانی رسید

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: مسابقات فوتسال مدارس متوسطه دوم ناحیه یک اهواز با برگزاری بازی‌های رده بندی و فینال پایان یافت.

صادق نیسی گمراوی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به اهمیت ورزش دانش آموزی گفت: مسابقات فوتسال که با هدف توسعه ورزش دانش آموزی، شناخت استعداد‌های درخشان در رشته فوتسال و همچنین انتخاب نماینده ناحیه جهت شرکت در مسابقات استانی بدگزار گردید با قهرمانی هنرستان تربیت بدنی پوریای ولی پایان یافت.

او با بیان اینکه مسابقات با حضور ۱۰ آموزشگاه و در مجموعه ورزشی ۱۳ آبان به مرحله اجرا درآمد، افزود: دبیرستان‌های میثاق و خاتم الانبیا (ص) مقام‌های دوم و سوم را کسب آوردند.

نیسی گمراوی اظهار کرد: با توجه شیوه نامه مسابقات به صورت مدرسه قهرمان، هنرستان پوریای ولی مجوز حضور در مسابقات استانی را کسب نمود.

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با تقدیر از مشارکت پیشکسوتان ورزشی در این مراسم بیان اشت: در مراسم اختتامیه این مسابقات جمعی از پیشکسوتان رشته فوتسال استان از جمله؛ حاج حسن سالمی، فریدون حردانی، سیاوش بختیاری زاده و سیروس نعمتی نژاد حضور داشتند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.