سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی شهرداری قم ؛

تحویل بودجه ۹۹ قم به شورای اسلامی شهر تا پایان دی‌ماه

رنجبر گفت: تلاش داریم بودجه ۹۹ را در زمان مقرر پایان دی‌ماه تحویل شورای اسلامی شهر دهیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، محسن رنجبر معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی شهرداری قم در نشست صمیمی معتمدین شهر مقدس قم و مدیریت شهری و آیین تکریم و معارفه معاون فنی و عمرانی شهردار و مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری که در سالن همایش‌های رضوان شهرداری برگزار شد،گفت: تلاش داریم بودجه ۹۹ را در زمان مقرر پایان دی‌ماه تحویل شورای اسلامی شهر دهیم.

رنجبر افزود: سال ۹۸ بالغ‌بر ۷۳۷ ردیف بودجه عمرانی داشتیم که در سال ۹۹ به ۸۵۹ ردیف خواهد رسید، کل بودجه پیشنهادی برای سال ۹۹ را حدود ۲ هزار و ۸۷۰ میلیارد تومان است.

معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی شهرداری قم عنوان کرد: نسبت ۲۰ درصد جاری و ۸۰ درصد عمرانی هم در بودجه سال ۹۹ پیش‌بینی‌شده است.

او گفت:سال ۹۴ گروه جدید کار خود را با هزار و ۱۰۰ میلیارد اعتبار و با سرانه ۸۸۰ هزارتومانی آغاز کرد، سال ۹۸ بودجه شهر قم به ۲ هزار و ۳۶۰ میلیارد تومان رسید و سرانه هر شهروند بیش از یک‌میلیون تومان است.

رنجبر بابیان اینکه ۲ هزار و ۲۸ میلیارد تومان از بودجه سال ۹۹ تملک دارایی سرمایه‌ای است، تصریح کرد: حدود ۲۱۰ میلیارد تومان پیش‌بینی انجام پروژه مشارکتی در سال آینده پیش‌بینی‌شده است.

معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی شهرداری قم با تأکید بر اینکه سال ۹۴ تیم جدید کار خود را با هزار و ۱۰۰ میلیارد اعتبار و با سرانه ۸۸۰ هزارتومانی آغاز کرد،یادآورشد: سال ۹۸ بودجه شهر قم به ۲ هزار و ۳۶۰ میلیارد تومان رسید و سرانه هر شهروند بیش از یک‌میلیون تومان است.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.