سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع هشت تن گوشت مرغ در ماه گذشته در مهاباد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد از توزیع ۸ تن گوشت مرغ منجمد طی آذرماه در شهرستان مهاباد خبر داد.

جهین رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: برنامه‌های تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش قیمت گوشت سفید؛ ۸ تن گوشت مرغ منجمد، در این شهرستان توزیع شد.

او افزود: به منظور برنامه‌های تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش قیمت گوشت سفید، مقادیر معتنابهی گوشت مرغ توزیع شد که این روند در روز‌های آتی نیز ادامه خواهد داشت.

جهین اضافه کرد: توزیع گوشت مرغ در پنج مرکز پخش با قیمت مصوب دولتی با محوریت مناطق پر جمعیت و کم درآمد انجام شده است. طرح توزیع مرغ منجمد مطابق مصوبه کارگروه تنظیم بازار شهرستان و با همکاری تعاونی مرغداران شهرستان برای حمایت از اقشار کم درآمد با قیمت هرکیلو ۱۰ هزار و ۹۰۰ تومان اجرا شد.

او اظهار داشت: شهروندان هنگام خرید به اندازه نیاز خود خرید کنند و از خرید‌های اضافی خود داری نمایند تا بازار با نوسان کاذب قیمت کالا مواجه نشود.

جهین تصریح کرد: در خصوص تامین کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم در مهاباد هیچ مشکلی وجود ندارد، و با واحد‌هایی که اقدام به کم فروشی، گران فروشی یا احتکار کالا‌های اساسی کنند مطابق قانون برخورد خواهد شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف آن را به سامانه ۱۲۴ واحد نظارت و بازرسی اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان اطلاع دهند.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.