سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جذب ۲۳ میلیارد تومان کمک در مراکز نیکوکاری خراسان شمالی

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم خیر خراسان شمالی به مبلغ ۲۳ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به برنامه‌های این نهاد در حوزه گسترش مراکز نیکوکاری، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون پنج مرکز نیکوکاری تخصصی در سطح استان راه‌اندازی شده است.

الهی راد مرکز نیکوکاری اصناف شهرستان بجنورد، مرکز نیکوکاری سپاه جوادالائمه (ع)، مرکز نیکوکاری حوزه علمیه خواهران، مرکز نیکوکاری دانشگاه علوم پزشکی و مرکز نیکوکاری اصناف آشخانه را ازجمله مراکز نیکوکاری راه‌اندازی شده در سال ۹۸ نام برد و افزود: تا قبل از پایان سال نیز مرکز نیکوکاری بانک ملی، مرکز نیکوکاری اداره کل زندان‌ها، مرکز نیکوکاری آستان قدس و دانشگاه کوثر نیز راه‌اندازی می‌شود.

او با بیان اینکه هم‌اکنون ۸۱ مرکز نیکوکاری در سطح استان فعال است، عنوان کرد: مردم خیر و نیکوکار استان امسال از طریق این مراکز بیش از ۲۳ میلیارد تومان در قالب کمک‌های نقدی و غیر نقدی و همچنین خدمات به محرومان خراسان شمالی کمک کرده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی مهم‌ترین کارکرد مراکز نیکوکاری را توسعه و ترویج فرهنگ نیکوکاری و واگذاری امور به مردم معرفی کرد و ادامه داد: شناسایی مشکلات نیازمندان در کنار افزایش مشارکت مردمی از دیگر کار‌های ویژه این مراکز است.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.