معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از ایجاد ۶۰۰ مرکز نیکوکاری در امسال خبر داد و گفت: ۱۵۰ مرکز نیکوکاری در حوزه‌های علمیه و پژوهشگاه‌های خواهران کشور افتتاح شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،علیرضا عسگریان معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد در بجنوردگفت: بیش از ۶۰۰ مرکز نیکوکاری امسال در کشور ایجادشده که ۱۵۰ مورد آن در حوزه‌های علمیه و پژوهشگاه‌ها خواهران سراسر کشور مستقرشده است.

عسگریان از افزایش مشارکت‌های مردمی خبر داد و افزود: ازجمله این کمک‌ها و مشارکت‌ها صدقه به‌صورت پیامکی است که در حال رشد و افزایش استفاده از سوی مردم است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) همچنین با مضحک خواندن ارسال کمک‌های مردمی به کشور‌های خارج از ایران گفت: در کشور‌هایی مانند لبنان، برند کمیته امداد جهت جمع‌آوری کمک‌های مردمی حضور دارد، اما این کمک‌ها در همان کشور مصرف می‌شود و هیچ مبلغی از کمک‌ها و مشارکت‌های مردمی به کشور‌های دیگر ارسال نمی‌شود.

او جابجایی کمک‌های مردمی از شهر و استان به منطقه‌ای دیگر را خلاف قانون دانست و افزود: مبالغ جمع‌آوری‌شده در هر شهر و استانی در همان محل هزینه و به دست نیازمندان می‌رسد.

انتهای پیام/ ر

افتتاح ۱۵۰ مرکز نیکوکاری در حوزه‌های علمیه خواهران کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.