سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل دفتر مطالعات راهبردی سازمان راهداری و حمل و نقل کشورخبرداد؛

کاهش چهل درصدی تلفات جاده‌ای با کاهش ۱۰ درصدی سرعت

مدیرکل دفتر مطالعات راهبردی سازمان راهداری و حمل و نقل کشور در سفر اراک گفت: کاهش ده درصدی سرعت به کاهش چهل درصدی تلفات جاده منجر می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، هدایتی مدیرکل دفتر مطالعات راهبردی سازمان راهداری و حمل و نقل کشور در نخستین جلسه مدیریت سرعت راه‌ها در استان مرکزی گفت: کاهش ده درصدی سرعت به کاهش چهل درصدی تلفات جاده منجر می‌شود.

هدایتی مدیرکل دفتر مطالعات راهبردی سازمان راهداری و حمل و نقل کشور در نخستین جلسه مدیریت سرعت راه‌ها در استان مرکزی گفت: کاهش ۱۰ درصدی سرعت به کاهش ۴۰ درصدی تلفات جاده منجر می‌شود.

هدایتی افزود: استان مرکزی بعنوان یکی از استان‌های پایلوت کشور در زمینه اجرای طرح کنترل و مدیریت سرعت راه‌ها انتخاب شده است.

او اضافه کرد: این طرح با کمک سازمان بهداشت جهانی و با آموزش رانندگان و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و تقویت زیرساخت‌ها می‌تواند در کاهش تصادفات موثر باشد.

زندی فر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی هم گفت: همه نقاط حادثه خیز در سطح محور‌های مواصلاتی استان مرکزی شناسایی و تا حدودی رفع شده است.

بهرامی مدیرکل اورژانس استان مرکزی هم از افزایش٢۵درصدی مصدومین حوادث حمل و نقل در سطح استان خبر داد در نه ماهه نخست امسال خبر داد و افزود: از اول سال تا کنون ١٧ هزار مصدومیت در استان مرکزی ثبت شده است.

کهریزی رئیس پلیس راه استان مرکزی هم از کاهش چهاردرصدی تصادفات فوتی در سطح استان خبر داد و گفت: مهمترین علت تصادفات سرعت و عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی است.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.