سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جمع آوری بیش از ۷۵ کارتن کالای غیراستاندارد از بازار کرمانشاه

مدیرکل استاندارد کرمانشاه گفت: کارشناسان این اداره کل، ۲۵ کارتن فرآورده‌های رب گوجه فرنگی، ۵۰ کارتن گلاب و عرقیات گیاهی و مقدار زیادی زعفران را به علت نداشتن علامت استاندارد از نمایشگاه شب یلدا جمع‌آوری کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  مدیرکل استاندارد کرمانشاه گفت: کارشناسان این اداره کل، ۲۵ کارتن فرآورده‌های رب گوجه فرنگی، ۵۰ کارتن گلاب و عرقیات گیاهی و مقدار زیادی زعفران را به علت نداشتن علامت استاندارد از نمایشگاه شب یلدا جمع‌آوری کردند.

محمودرضا نیازی  گفت: در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از عرضه کالا‌های غیراستاندارد و فاقد کیفیت، کارشناسان این اداره کل در مدت برگزاری نمایشگاه شب یلدا از قریب ۱۰۰ غرفه عرضه مواد خوراکی بازرسی انجام دادند که کالا‌های فاقد علامت استاندارد، قبل از عرضه در سطح نمایشگاه جمع آوری شد.

او افزود: کلیه واحد‌های تولیدکننده محصولات مشمول رعایت استاندارد اجباری، ملزم به درج کد ۱۰ رقمی منحصر به فرد در زیرنشان استاندارد روی بسته بندی کالا هستند.

نیازی در پایان یادآور شد: مصرف کنندگان به هنگام خرید کالای مورد نیاز می‌توانند به منظور اطمینان از اصالت علامت استاندارد درج شده روی کالا، کد ۱۰ رقمی ذیل نشان استاندارد را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ به صورت رایگان ارسال و در صورت معتبر بودن علامت استاندارد اقدام به خرید کالا نمایند.

در نمایشگاه یلدا، ۱۷۰ غرفه مربوط به استان‌های کرمانشاه، همدان، اصفهان، آذربایجان شرقی و قم دایر شده بود و در حاشیه این نمایشگاه جشنواره زمستانی شامل اجرای نمایش، انارگردانی و جشن انار برای مردم برگزار شد.

انتهای  پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.