سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهداد سلیمی: هیچ کسی به اندازه من شرایط حسن یزدانی را درک نمی‌کند

قهرمان وزنه برداری جهان و المپیک گفت: با توجه به شرایط مشابهی که داشتم، فکر نمی‌کنم هیچ کسی به اندازه من وضعیت حسن یزدانی را درک کند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن یزدانی ظهر امروز توسط دکتر کیهانی فوق تخصص جراحی زانو مورد عمل جراحی قرار گرفت و بنا به اعلام پزشک جراح وی پس از ۶ تا ۷ هفته استراحت می‌تواند تمرینات خود را برگزار کند و برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو نیز مشکلی نخواهد داشت.


بیشتر بخوانید: بستری شدن حسن یزدانی در بیمارستان برای عمل جراحی +عکس


بر همین اساس بهداد سلیمی قهرمان المپیک و جهان در سنگین وزن وزنه برداری که به عیادت حسن یزدانی رفته بود اظهار داشت: خدا را شکر پزشک حسن از عمل جراحی او رضایت داشت و ان شاالله خیلی زود او دوباره به میادین باز خواهد گشت و بار دیگر برای کشورمان افتخار آفرینی می‌کند.

وی تصریح کرد: من دقیقا ۴ سال پیش در همین زمان، یک چنین شرایطی داشتم و فکر می‌کنم هیچ کسی به اندازه من نمی‌تواند حسن یزدانی و آن حس بدی را که دارد درک کند.

سلیمی خاطرنشان کرد: خدا را شکر کادر پزشکی خیلی حرفه‌ای است، فدراسیون کشتی و کمیته ملی المپیک هم در کنار این قهرمان ملی خواهند بود تا در کمترین زمان ممکن کار‌های درمانی و باز توانی برای بازگشت دوباره حسن یزدانی به روی تشک مسابقه انجام شود.


بیشتر بخوانید: پزشک معالج حسن یزدانی: عمل جراحی قهرمان المپیک رضایت بخش بود/ حضور صالحی امیری در بیمارستان


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.