سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهبود پیشرفت در کنکور با برگزاری کلاس‌های تقویتی در ماهشهر

فرماندار شهرستان ماهشهر برگزاری کلاس‌های تقویتی کنکور با عامل پیشرفت جایگاه در کنکور و شاخص کیفیت آموزشی عنوان کرد.

محسن بیرانوند فرماندار شهرستان ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: جلسه سرگروه‌های آموزشی متوسطه اول و دوم هنرستان‌های فنی حرفه‌ای و کار و دانش با حضور دیناروند رئیس آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

او افزود: برگزاری کلاس‌های تقویتی کنکور نقش مهمی در بهبود پیشرفت جایگاه کنکور و شاخص کیفیت آموزشی امسال هم نسبت به سال گذشته دارد.

بیرانوند در این جلسه مشکلات اداره آموزش و سیستم و آموزشی به علت کمبود بودجه و امکانات مطرح و بررسی گردید و سرگروه‌های آموزشی خواستار ساخت مدارس جدید و تامین تجهیزات اولیه شدند.

او اظهار داشت: همچنین نماینده سرگروه‌های آموزشی، تاثیرات مثبت اقدامات فرمانداری طی پارسال نسبت به برگزاری کلاس‌های تقویتی آموزشی دروس کنکور بصورت رایگان را مطرح کرد.

فرماندار ماهشهر ادامه داد: بحمدالله دانش آموزانی که مشکلات مالی داشتند و افرادی که در شهرک ها، مناطق محروم و حاشیه نشین تحصیل می‌کردند، از این طرح استقبال کرده و شاهد بهبود وضعیت تحصیلی آن‌ها نیز بودیم.

این مقام مسئول بیان کرد: در این جلسه نسبت به پیگیری زیرساخت‌های اصلی و اجرای مدارس و ساختار ایجاد انگیزه بین دانش آموزان نیز تاکید شد.

محسن بیرانوند با بیان اینکه تزریق تجهیزات به آموزش و پرورش در سال‌های قبل انجام شده، افزود: این روند طی سال تحصیلی جاری نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.