سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری «گِرد کُرسی مهر» در قزوین

یلدا نشینی جوانان مهر اندیش با عنوان «گِرد کُرسی مهر» در قزوین برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،  رضا بامداد اصل سرپرست سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور در مراسم «گِرد کُرسی مهر» در قزوین گفت: جوانان عضو جمعیت هلال احمر با یک روحیه پر نشاط در هر زمانی که نیاز باشد به کمک نیازمندان و افراد دارای مشکل می‌شتابند و در همین روز‌های اخیر به محض اعلام سازمان انتقال خون مبنی بر کاهش ذخایر خونی در فصل سرما با طرح قرار مهربانی برای اهدای خون مراجعه کردند.

وی در ادامه افزود: در این طرح از جوانان فعال عضو در۸۱۳ کانون جوانان، ۲۵۷ کانون طلاب، هزار و ۱۸۹ کانون دانشجویی و ۷۶۱ کانون روستایی سازمان جوانان در همه استان‌های کشور درخواست شد برای اهدای خون به بیماران نیازمند اقدام کنند که در همین راستا ۲ هزار واحد خون از سوی آن‌ها اهدا شد.

بامداد اصل با بیان اینکه جوانان باید حامل نشاط و امید برای جامعه باشند، افزود: اینکه از هر مناسبتی مانند یلدا و هر موضوع دیگر در فضای مجازی و حقیقی بهانه کرده و شروع به ابراز ناامیدی کنیم اتفاق خوبی نیست.

او اضافه کرد: تمام زندگی انسان مبارزه است و در همه دنیا انسان‌ها دچار مشکلات هستند، اما این‌ها نباید اسباب ناامیدی را فراهم کند و در جشن‌هایی مانند یلدا یا هر مناسبت آیینی دیگر می‌توان با ساده‌ترین کار‌ها فضای شاد را فراهم کرد.

سرپرست سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور افزود: جوانان فعال هلال احمر در کمک رسانی‌ها باید کمک به نیازمندان را در دستور کار قرار دهند و ضمن تقویت روحیه خود فضای امیدبخش را برای دیگران هم فراهم کنند.

نادر میرزایی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین هم در این مراسم گفت: با اجرای جشنواره سفیران بشر دوستی به دنبال انتشار پیام صلح و دوستی بودیم و امیدواریم با کمک منادیان مهرورزی بتوانیم رسالت سفیری هلال احمر را به درستی انجام دهیم.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.