سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید امام جمعه شیراز بر همکاری و همدلی برای سربلندی کشور

نماینده ولی فقیه در استان فارس، بر همکاری و همدلی برای سربلندی کشور تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، آیت الله لطف الله دژکام امام جمعه شیراز و نماینده ولی فقیه در استان فارس در آئین تکریم و معارفه روسای دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تقدیر از تلاش ارزشمند دکتر بهادر در طول مدت تصدی مسوولیت ریاست دانشگاه علوم پزشکی شیراز، پیگیری او در پیشبرد امور، صمیمت و ایجاد همدلی را که از نیاز‌های امروز مدیران است، از ویژگی‌های او خواند و با آرزوی موفقیت برای دکتر لطفی، نسبت به حضور او در گسترش خدمت رسانی جامعه علمی در عرصه سلامت کشور، ابراز امیدواری کرد.

او تاکید کرد: همه مسوولان، در جنگ با رقبای تمدن کشور هستند که باید با همکاری و همدلی، موجب سربلندی کشور شویم.
نماینده، ولی فقیه در استان فارس ضمن اعلام حمایت از دکتر لطفی برای ارتقای امر سلامت جامعه، تلاش و جدیت را راهکار پیروزی کشور دانست.

آیت الله دژکام در ادامه به سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه سلامت که در قالب ۱۴ بند ارائه شده است، اشاره کرد و گفت: برای تحقق هر بند از این سیاست ها، به حجم بالایی از برنامه‌ها و اقدامات نیاز است که همه باید در آن سهیم شویم و برای پیشبرد اهداف مطرح شده تلاش کنیم.

او همچنین دانشگاه علوم پزشکی شیراز را دانشگاه مادر در کلان منطقه پنج کشور خواند و یادآور شد: باید با همکاری، برای ارتقای امر آموزش، پژوهش، بهداشت و درمان در این مجموعه، بدون اینکه یکی فدای دیگری شود، تلاش کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.