آیین تکریم و معارفه فرمانده یگان حفاظت زندان‌های کردستان برگزارشد

آیین تکریم و معارفه فرمانده یگان حفاظت زندان‌های کردستان، با حضور فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان‌های کشور، سرپرست زندان‌های استان، جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی استان، روسای زندان‌ها و پرسنل اداره کل در سنندج برگزارشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سردار ایزدخواه پیما فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان‌ها دراین آیین با تاکید براینکه مقوله امنیت در زندان‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخورداراست،گفت:درسایه گستراندن چتر امنیت سایر فعالیت‌ها و برنامه‌های اصلاحی و تربیتی می‌تواند به بهترین شیوه ممکن در زندان‌ها اجرا شود که این وظیفه خطیر را یگان‌های حفاظت برعهده دارد.

وی افزود:سربازان مشغول خدمت در زندان‌های کشور در سال‌های ۹۷ و ۹۸ موفق به دریافت ۱۰ هزار و ۹۰۰ فقره گواهینامه مهارت فنی حرفه‌ای شدند.

سردار ایزدخواه پیما گفت: در زندان‌های کشور این تنها زندانیان نیستند که فعالیت‌های فرهنگی و حرفه‌آموزی در میان آنان به اجرا در می‌آید بلکه سربازان وظیفه نیز به عنوان عضوی از جامعه هدف مورد توجه قرار گرفته‌اند که از آن جمله می‌توان به حضور آنان در کلاس‌های آموزش فنی حرفه‌ای و دریافت گواهینامه مهارت اشاره کرد.

فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان‌های کشور بیان کرد: شواهد حاکی از آن است که اقدامات قابل توجهی در راستای ارتقای سطح امنیت زندان‌های کردستان صورت گرفته که این مهم میسر نمی‌شد مگر در سایه تعامل و همکاری بسیاری خوبی که میان یگان حفاظت زندان‌ها و فرماندهی انتظامی استان وجود دارد.

محمد خسروی سرپرست زندان‌های کردستان هم در این آیین گفت: هر سال رزمایش‌های مشترک در زندان‌های استان با همکاری نیروی انتظامی طی چند نوبت به اجرا در می‌آید و ضمن آموزش‌های لازم توان عملیاتی پرسنل نیز سنجیده می‌شود.

گفتنی است؛در این مراسم  ضمن تقدیر از زحمات چندین ساله سرهنگ مینایی، سرهنگ علیزاده به عنوان فرمانده جدید یگان حفاظت زندان‌های استان کردستان منصوب شد.

فرمانده یگان حفاظت زندان‌های کشور همچنین از مراکز اصلاحی و تربیتی استان کردستان بازدید کرد.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.