سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای حضور در تورنمنت ایتالیا؛

آزادکاران در مجموعه ورزشی انقلاب اردو می‌زنند

اردوی تیم منتخب کشتی آزاد برای حضور در رقابت‌های بین المللی ایتالیا از روز چهارم دیماه در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات بین المللی ماتئو پلیکونه ایتالیا که جزء مسابقات رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی کشتی محسوب می‌شود روز‌های ۲۵ تا ۲۸ دی ماه در شهر رم ایتالیا برگزار می‌شود.

بر همین اساس و بنا به تصمیم غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با توجه به تعمیرات خانه کشتی عبداله موحد اردوی تیم منتخب کشتی آزاد برای حضور در تورنمنت ایتالیا از روز چهارشنبه (۴ دیماه) و تا زمان اعزام در مجموعه ورزشی انقلاب تهران دنبال خواهد شد.


بیشتر بخوانید: بازهم تغییرات در خزانه داری فدراسیون کشتی/ شکوری سرپرست جدید


بنا براین گزارش قرار بود بهنام احسانپور، یونس امامی، علیرضا کریمی و امیرحسین زارع در اوزان ۶۵، ۷۴، ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم راهی مسابقات بین المللی ماتئو پلیکونه شوند که با مصدویت علیرضا کریمی احتمال تغییرات وجود دارد؛ ضمن آنکه حسن یزدانی هم که به این اردو دعوت شده بود امروز زانوی مصدوم خود را جراحی خواهد کرد. طبق اعلام کمیته پزشکی فدراسیون کشتی، یزدانی بعد از جراحی و دو ماه طول درمان می‌تواند دوباره تمریناتش را آغاز کند.


بیشتر بخوانید: آرزوی سلامتی بهداد سلیمی برای حسن یزدانی/ دوری ۲ ماهه قهرمان المپیک


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.