سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار حوادث امروز یکم دی ماه ۹۸؛

از کشف محموله پارچه قاچاق تا یک فقره تصادف واقع در میدان جانبازان

مهم‌ترین حوادث امروز (یکم دی ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

  به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مهم‌ترین حوادث امروز (  یکشنبه یکم دی  ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف چهارهزار و ۷۲۵ متر پارچه خارجی قاچاق در آبادان

سردار لطفعلی‌پاکباز فرمانده مرزبانی استان خوزستان یکشنبه گفت:مرزبانان در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی، پس از شناسایی محل عبور قاچاقچیان، به اجرای کمین هدفمند پرداختند اما قاچاقچیان با مشاهده ماموران متواری و در پاک سازی از محل تعدادی کوله حاوی ۱۸۹ طاقه پارچه ۲۵ متری معادل ۴ هزار و ۷۲۵ متر پارچه خارجی قاچاق کشف شد.

او ادامه داد: ارزش ریالی پارچه کشف شده  بیش از ۲ میلیارد و ۵۰۰ ریال برآورد شد که پس از انجام اقدام قانونی، تحویل مرجع ذیصلاح شد.

فرمانده مرزبانی استان خوزستان نظارت، کنترل و انسداد نوار مرزی، توسط مرزداران استان خوزستان در راستای حراست و حفاظت از کیان مقدس جمهوری اسلامی ایران و مقابله و برخورد با هرگونه جرایم، ناکامی قاچاقچیان را در پی خواهد داشت.

سردار لطفعلی‌پاکباز افزود: مرزبانان هنگ مرزی آبادان در نتیجه ساعت ها کار اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان مبنی بر ورود محموله پارچه قاچاق در محدوده نهر رفیع و مینویار مطلع و موضوع را سریعا در دستور کار قرار دادند.

تصادف در میدان جانبازان واقع در خرمشهر بدون تلفات جانی

شهرام بختیاری مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرمشهر در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت: شامگاه گذشته طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی خرمشهر، مبنی بر یک فقره تصادف  واقع در میدان جانبازان  ، بلافاصله یک تیم عملیاتی از ایستگاه شماره یک (مرکزی) به محل حادثه اعزام شدند.

او ادامه داد:آتش نشانان به محض حضور در محل حادثه و با  انجام اقدامات پیشگیرانه و تخلیه ایمن گاز LPGخودروی سواری توانستند راننده را نجات دهند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرمشهرگفت :خوشبختانه این حادثه مصدومی برجای نداشت.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.