سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون دادستان عمومی و انقلاب استان سمنان خبر داد؛

تلاش برای از بین بردن موانع تولید

زمانی گفت: همه اعضا تلاش خود را برای از بین بردن موانع موجود اجرایی در کار تولید به کار گرفته و دستگاه قضایی هم آماده خدمت و پیگیری مشکلات تولید کنندگان است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، رضا زمانی، معاون دادستان عمومی و انقلاب استان سمنان در جلسه ستاد پیگیری طرح‌های اقتصاد مقاومتی استان سمنان در محل دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان با بیان اینکه قبل از جلسات ستاد، طرح‌ها در کمیته‌های ذی ربط بررسی و کارشناسی و پس از تایید به این جلسات راه پیدا می‌کنند گفت: از جلسه گذشته کمیته، ۵ مصوبه برای پیگیری و ابلاغ به این جلسه راه پیدا کرده است.

او افزود: مهم‌ترین مصوبه راه پیدا کرده به این جلسه، بحث رفع موانع اجرایی پیرامون توقف شرکت‌های تولیدی که مشغول کار هستند بوده که در این جلسه بررسی و پیگیری شده است.

معاون دادستان عمومی و انقلاب استان سمنان ابراز داشت: همه اعضا تلاش خود را برای از بین بردن موانع موجود اجرایی در کار تولید به کار گرفته و دستگاه قضایی هم در این خصوص با تمام توان آماده خدمت و پیگیری مشکلات تولید کنندگان است.

زمانی تاکید کرد: ۴ پیشنهاد هم در این جلسه بررسی و برای کارشناسی به کمیته‌های اجرایی فرستاده شده است.

مهدی بندرآبادی مدیرکل دفتر جذب و سرمایه‌گذاری استانداری سمنان در این جلسه با اشاره به تلاش‌های دستگاه‌ها برای از بین بردن موانع موجود در راه تولید گفت: نیاز است بانک‌ها هم همکاری بیشتری با تولید کنندگان در جهت جلوگیری از تولید واحد‌ها داشته باشند.

انتهای پیام / ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.