سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس کل دادگستری قزوین:

مدیران دولتی حق ندارند با داوطلبان انتخابات همراه شوند

رییس کل دادگستری قزوین گفت: مدیران دولتی حق ندارند با داوطلبان انتخابات همراه شوند و یا امکانات دولتی درا ر اختیار آن‌ها قرار دهند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،حجت الاسلام قدرتی رییس کل دادگستری تاکید کرد: چنانچه از سوی ستاد پیشگیری در رسیدگی از جرائم و تخلفات انتخابات استان به مدیری تذکر داده شود تا جلسه‌ای غیرقانونی انتخاباتی را لغو نماید باید حتما تبعیت کند در غیر اینصورت شخص مدیر تحت تعقیب قرار می‌گیرد.

او افزود: تخلفات انتخاباتی در دوره‌های گذشته باید مورد بررسی قرار گیرد و در صورت لازم تذکرات و هشدار‌های لازم به اشخاص متختلف داده شود تا با نگاه پیشگیرانه به استقبال برگزاری انتخابات پیش‌رو برویم.

مقام ارشد قضایی استان گفت: هیات اجرایی و نظارت صرفا به جرائم و سوابق قانونی نامزد‌ها اکتفا نکنند و اگر کسی شهرت به بدنامی در جامعه می‌باشد باید مد نظر قرار گیرد.

رییس کل دادگستری استان قزوین با بیان اینکه، کارگروه تعیین شده باید بطور مستمر فضای مجازی را رصد و مصوبات اعلام شده در کارگروه را دقیقا اجرا کند گفت: به ادمین‌های شناخته شده تذکرات لازم درباره حفظ مقررات اعلام و جلسات توجیهی برگزار شود و به همه کاندیدا‌ها اعلام گردد اگر در یک کانالی صرفا از کاندیدای تبلیغ و سایر کاندیدا‌ها تخریب شوند، شخص کاندیدای مربوطه باید پاسخ گو باشد و تحت تعقیب قرار گیرد.

او افزود: کانال‌ها و ادمین‌هایی که بر علیه و یا به طرفداری یک کاندیدای خاص مطالبی را در کانال می‌گذارند شخص آن کاندیدا که از او در کانال حمایت می‌شود مسئول است و باید پاسخگو باشد.

حجت الاسلام قدرتی اضافه کرد: تاثیر فضای مجازی در برگزاری انتخابات بسیار گسترده و حساس است و می‌تواند کارکرد‌های مثبت و منفی گوناگونی در فضای حقیقی انتخابات داشته باشد.

این مقام قضایی افزود: تبلیغات انتخاباتی باید در چهارچوب قانون صورت گیرد و انتظار این است که کاندیدا‌ها به جای تخریب دیگران، برنامه‌های آینده خود را ارائه دهند.
انتهای پیام/.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.