رئیس ستاد انتخابات قزوین گفت: آمادگی لازم برای برگزاری الکترونیکی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان وجود دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،منوچهر حبیبی رئیس ستاد انتخابات قزوین با بیان اینکه ۹۶ درصد انتخابات گذشته به شکل مکانیزه برگزار شده است، گفت: با این وجود تصمیم گیری برای برگزاری الکترونیکی انتخابات به شکل کامل در استان و یا در برخی مناطق با ستاد انتخابات کشور است.

حبیبی افزود: باید همه دست اندرکاران و گروه‌ها و جریان‌های سیاسی با رعایت قانون برای پرشورتر برگزار کردن انتخابات بکوشند، اظهار داشت: جلب مشارکت حداکثری هدف مهم و اساسی مجریان انتخابات است.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین، امانتداری، مشارکت حداکثری و رعایت مر قانون را وظیفه مهم و اساسی مجریان انتخابات برشمرد و گفت: توجه به این اصول موجب برگزاری یک انتخابات سالم، پرشور و قانونمند که در تراز نظام جمهوری اسلامی است، می‌شود.

حبیبی اضافه کرد: شایعه سازی، ایجاد التهاب و سیاه نمایی از کار‌هایی است که دشمن قبل از انتخابات آن‌ها را برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات دنبال می‌کند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بر اصل بی طرفی مجریان انتخابات تاکید کرد و گفت: مجریان انتخابات حکم داور را دارند و نباید هیچ گونه جانبداری و اقدامی له یا علیه داوطلبان انجام دهند.

حبیبی با اشاره به اختلاف سلیقه در هر جامعه‌ای وجود دارد و موضوعی بدیهی است، اظهار داشت:، اما باید توجه داشت که این اختلاف سلیقه به ویژه در ایام انتخابات نباید منجر به تعارض و بداخلاقی شود.

در استان قزوین ۲۲۴ نفر از سه حوزه انتخابیه نام نویسی کردند که از این تعداد ۱۹۸ تن مرد و ۲۶ نفر زن هستند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.