سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش قیمت‌ها در دلیجان در آستانه شب یلدا

کسبه دلیجانی در اقدام ارزشمند درآستانه شب یلدا قیمت‌ها را کاهش دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سعیدی رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان دلیجان درجریان بازدید از بازار دلیجان از اقدام ارزشمند چند تن از کسبه این شهر در آستانه شب یلدا خبر داد.

سعیدی با قدردانی از اقدام ارزشمند چند تن از کسبه دلیجانی که اقدام به کاهش قیمت‌ها کرده اند برحمایت دستگاه مطبوعش از این گونه اقدامات تاکید کرد.

او که به همراه مسئولان دلیجانی از بازار شب یلدا بازدید می‌کردند بر نظارت مستمر بازار درطول سال وبخصوص درشب یلدا تاکید کرد.

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان دلیجان از مردم خواست تا هرگونه گرانفروشی وتخلف در این زمینه را به تعزیرات گزارش دهند.

او بیان کرد: تعزیرات حکومتی شهرستان دلیجان از واحد‌های صنفی که عرضه کالامی کنند به نفع مردم با قیمت پایین‌تر و با سود کمتر و فروش بیشتر با نظارت برکیفیت کالا که کیفیت کالا پایین نباشد حمایت می‌کند.

ایرانیان نزدیک به چند هزار سال است که شب چله (یلدا) آخرین شب پاییز را که درازترین و تاریک‌ترین شب در طول سال است را تا سپیده دم بیدار می‌مانند و در کنار یکدیگر خود را سرگرم می‌دارند تا اندوه غیبت خورشید، تاریکی و سردی روحیه آنان را تضعیف نکند و با به روشنایی گراییدن آسمان به رخت خواب بروند و بیاسایند.

شب چله یا همان یلدا در استان مرکزی هم مانند سراسرکشور عزیزمان ایران اسلامی فرصتی برای دورهم جمع شدن خانواده‌ها با محور بزرگان فامیل و فرصتی برای نشاندن لبخند بر لب‌های کودکان، در آغوش پرمهر بزرگتر‌ها است.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.