سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار وزیر آموزش و پرورش با خانواده‌های خیرین مدرسه‌ساز

وزیر آموزش و پرورش در دیدار با خانواده خیرین مدرسه‌ساز مرحوم گفت: این افراد همواره در میان دانش‌آموزان مناطق کمتر برخوردار زنده‌اند.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش در حساب شخصی توئیتر خود به اهمیت  کار خیرین مدرسه‌ساز در پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت توجه داشت و نوشت:

«دیروز به دیدار خانواده دو خیّر بزرگ و فقید ⁧‫#مدرسه‌ساز‬⁩ رفتم. ⁧‫#محمدرضاحافظی‬⁩ و ⁧‫#حسین علی‌مرادی‬⁩ بعنوان الگوی جوانان بزرگانی هستند که در ذهن و دل هزاران دانش آموز مناطق کمتر برخوردار همیشه زنده‌اند.

سنت حسنه مدرسه‌سازی فرصتی بی‌بدیل است که با هدایت‌گری صحیح می‌تواند بسیار کارساز باشد.»

محمدرضا حافظی خیر مدرسه‌ساز  و رئیس فقید جامعه خیرین مدرسه‌ساز است که از سال ۷۷ این نهاد را برای توسعه فضاهای آموزشی در کشور بنا کرد و این مسیر همچنان ادامه دارد.

حسین علیمرادی جوان ۲۴ ساله، خیر مدرسه‌ساز، در منطقه دشتیاری سیستان و بلوچستان فعالیت خود را از یک خیریه دانشجویی آغاز کرد و این کار را توسعه داد به حدی که پنج مدرسه در این منطقه به همت این جوان ساخته شده است، او حدود سه هفته پیش و حین بازدید از مدارس در حال ساخت منطقه دشتیاری بر اثر سانحه رانندگی جان باخت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.