سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عرضه زودهنگام ردمی ۹ با تراشه Helio G70 مدیاتک

بر اساس اخبار منتشر شده نه تنها ردمی ۹ تنها چند ماه پس از عرضه نسل پیشین خود آماده شده بلکه اوایل سال آینده میلادی رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر به خاطر داشته باشید گوشی ردمی ۸ کمی پیش در ماه اکتبر رسمی شد، اما به نظر می‌رسد که نسل بعدی آن نه تنها آماده است بلکه قرار است به زودی رونمایی شود. این گوشی جدید ردمی ۹ نام دارد.

عرضه نسل جدید خانواده ردمی به همراه تراشه مدیاتک

بر اساس بعضی از شایعاتی که درباره دستگاه جدید شیائومی منتشر شده قرار است ردمی ۹ اوایل سال بعد میلادی رونمایی شود. حتی گفته می‌شود در این تلفن همراه از تراشه Helio G70 مدیاتک که هنوز معرفی نشده استفاده خواهد شد. هنوز ما هیچ اطلاعات خاصی از این تراشه در دست نداریم، اما با توجه به اسم آن می‌توان حدس زد که از لحاظ عملکرد در رده پایین‌تری نسبت به G90 قرار دارد. به همین دلیل هم به نظر می‌رسد این پردازنده برای دستگاه‌هایی ساخته شده است که از لحاظ قیمت در جایگاه مناسب‌تری قرار دارند و افراد بیشتری توانایی خرید آن را دارند.


بیشتر بخوانید: امکان برقراری تماس تلفنی توسط رایانه با قابلیت جدید ویندوز ۱۰ 


اطلاعات منتشر شده از ردمی ۹ 

گوشی ردمی نوت ۸ پرو از تراشه G90T به عنوان پردازنده استفاده می‌کند، این در حالیست که ردمی ۸ تراشه Snapdragon 439 انتخاب کرده است. دقیقا به همین دلیل است که پیش از توضیحات بیشتر ما باید بیشتر درباره پردازنده درون ردمی ۹ اطلاعات به دست بیاوریم. قاعدتا باید در مدل جدید این خانواده از تراشه‌ای استفاده شود که نسبت به گذشتگان قوی‌تر باشد و در جایگاه بالاتری قرار بگیرد.

همچنین گفته می‌شود که ردمی ۹ از یک صفحه نمایش ۶.۶ اینچی استفاده می‌کند که درون خود یک ناچ جای داده است. با یک مقایسه ساده متوجه می‌شویم که اندازه نمایشگر مدل جدید ردمی از نسل گذشته خود با پنل ۶.۲۲ اینچی بیشتر است. این گوشی از یک رم ۴ گیگابایتی استفاده خواهد کرد که توسط یک حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی همراهی می‌شود. نسخه پیشین ردمی از رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی استفاده می‌کرد. البته به نظر می‌رسد گزینه‌های بهتر و بالاتری نیز برای ردمی ۹ وجود خواهد داشت.

اگر ردمی ۹ با داشتن رابط کاربری MIUI 11 مبتنی بر اندروید ۱۰ عرضه شود، هیچکس نباید تعجب کند. بعضی از شایعات منتشر شده در فضای مجازی از پیشرفت اندکی در بخش دوربین نیز صحبت به میان آورده‌اند؛ البته تاکنون هیچ جزئیاتی در این باره منتشر نشده است. برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر با سایت باشگاه خبرنگاران جوان همراه باشید، زیرا به زودی جزئیات بیشتری از مشخصات این گوشی جدید در فضای مجازی منتشر می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.