اطلاعات جدیدی از پرچمدار هوآوی P40 فاش شد

ریچارد یو، مدیر ارشد هوآوی، اطلاعاتی تازه از پرچمدار بعدی این شرکت منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در میان اخبار متوالی که از سری پرچمدار گلکسی S11 منتشر می‌شود، بد نیست نگاهی به وضعیت پرچمدار رقیب اصلی شرکت سامسونگ، یعنی هوآوی داشه باشیم. هوآوی که معمولا در ماه مارس، پرچمداران سری P را معرفی و عرضه می‌کند، در سال ۲۰۲۰ نیز برنامه دارد تا در همان ماه مارس، طی رویدادی در شهر پاریس، از پرچمدار جدید سری P40 رونمایی کند. این خبر را ریچارد یو، مدیر بخش مصرف‌کنندگان شرکت هوآوی اعلام کرده است. زمان پیش‌بینی شده برای معرفی سری P40 تاریخ  ۲۵ مارس است که با توجه به زمان باقی مانده سه ماه، امکان دارد این تاریخ تغییرکند.

بهبودهای چشمگیر در پرچمداران جدید هوآوی

سری P40 از سه مدل P40، P40 Pro و P40 Lite تشکیل می‌شود. هوآوی به دنبال ارتقاء کیفیت دو نسخه اصلی گوشی یعنی P40 و P40 Pro است. این بهبودها شامل افزایش ظرفیت باتری، کارایی بهتر و ارتقاء کیفیت دوربین می‌شود. انتظار داریم هر دو مدل اصلی سری P40 با پردازنده کایرین ۹۹۰ عرضه شوند، از این پردازنده در سری پرچمدار میت ۳۰ نیز استفاده شده بود. دیگر مشخصات مانند مقدار حافظه رم و حافظه داخلی هنوز اعلام نشده، اما احتمالا این سری در دو مدل رم ۶ و ۸ گیگابایت و حافظه‌های داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت تولید می‌شوند.

اطلاعات جدیدی از پرچمدار هوآوی P40 فاش شد

سیستم عامل اندروید یا هارمونی؟

علی‌رغم ممنوعیت هوآوی برای استفاده از تولیدات گوگل، ریچارد یو اعتقاد دارد که سری جدید پرچمداران این شرکت نیز از نسخه متن باز اندروید ۱۰ استفاده خواهند کرد، رابط کاربری EMUI 10 نیز ظاهری جدید به محیط گوشی P40 می‌دهد اما هنوز استفاده از سرویس‌های گوگل در هاله‌ای از ابهام است. این موضوع به سیاست‌های دولت آمریکا بستگی دارد و تا این لحظه، اجازه استفاده هوآوی از تولیدات شرکت‌های آمریکایی صادر نشده، هوآوی برای این موضوع از سرویس‌های جایگزین خود استفاده می‌کند.

اطلاعات جدیدی از پرچمدار هوآوی P40 فاش شد

پیش‌بینی می‌شود پرچمدار جدید هوآوی نیز فروش بالایی در خود چین داشته باشد اما با توجه به نبود اپلیکیشن‌های گوگل مانند گوگل مپ، گوگل پلی، یوتیوب و دیگر برنامه‌ها، شاید در بازارهای بین‌المللی مانند اروپا یا آسیا، استقبال چشمگیری از سری به عمل نیاید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار