سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت‌نام مجدد طرح اقدام ملی مسکن در زنجان و آب‌بر

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان ازثبت نام مجدد طرح اقدام ملی مسکن در زنجان و آب‌بر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛  بیات منش مدیرکل راه و شهرسازی زنجان ، از اختصاص سهمیه جدید برای ثبت‌نام طرح اقدام ملی تولید مسکن در زنجان و آب‌بر خبر داد.

بیات‌منش گفت: هفته گذشته ثبت‌نام از متقاضیان طرح اقدام ملی تولید مسکن در زنجان انجام شد و به دلیل استقبال گسترده مردم در کمتر از ۴۰ دقیقه، ظرفیت مشخص شده در سایت تکمیل شد.

او ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده ظرفیت جدید برای ثبت‌نام در شهر‌های زنجان و آب‌بر ایجاد شد و دوباره در روز شنبه متقاضیان می‌توانند درخواست خود را برای این طرح اعلام کنند که پس از ثبت‌نام، واجد شرایط بودن آن‌ها بررسی می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان تصریح کرد: متقاضیان ثبت‌نام طرح اقدام ملی تولید مسکن در شهر‌های مذکور می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه مورخ ۳۰ آذرماه با مراجعه به سامانه این طرح به نشانی www.tem.mrud.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام و اطلاعات اولیه خود را وارد کنند.

بیات منش افزود: به دلیل محدودیت زمین دولتی در این شهرها، ظرفیت ایجاد شده برای ثبت‌نام نیز محدود است، از این رو پس از تکمیل ظرفیت در هر کدام از شهرها، سامانه ثبت‌نام برای آن شهر بسته می‌شود.
 
 
انتهای پیام/ر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.