سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کل دادگستری فارس:

حضور وکلای کاردان در پرونده‌های قضایی زمینه اتقان آراء را فراهم می‌آورد

آزمون وکالت مرکز امور وکلا و مشاوران خانواده قوه قضائیه در شیراز همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رئیس کل دادگستری استان فارس در حاشیه دیدار از حوزه‌های برگزاری آزمون وکلای قوه قضائیه در شیراز با بیان اینکه ۸ هزار و ۸۵۵ نفر در این آزمون شرکت کرده اند، گفت: از این تعداد داوطلب ۳۵۴۰ نفر را خواهران و بیش از ۵ هزار نفر را آقایان تشکیل می‌دهند.

حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی با اشاره به اینکه این آزمون در استان فارس برای اولین بار برگزار شده است، افزود: همزمان با شیراز و سراسر کشور داوطبان در شهرستان‌های جهرم، کازرون، مرودشت و آباده نیز به رقابت علمی جهت ورود به عرصه وکالت پرداختند.

رئیس شورای قضایی فارس در ادامه با ابراز رضایت از نحوه برگزاری آزمون توسط دانشگاه پیام نورگفت: مسئول تأمین امنیت و سلامت برگزاری آزمون حفاظت و اطلاعات دادگستری استان فارس است که در بازدید از حوزه‌های امتحانی از نزدیک در جریان برگزاری امن و آرام این آزمون قرار گرفتیم.

او در ادامه با تأکید بر اینکه حضور وکلای کاردان در پرونده‌های قضایی زمینه اتقان آراء را فراهم می‌آورد ابرازامیدواری کرد با جذب وکلای با دانش و داری سلامت اخلاقی و حرفه‌ای شاهد افزایش اتقان آراء در دادگاه‌ها باشیم.

حجت الاسلام موسوی به وکلای جوان توصیه کرد صفاتی همچون خداترسی و تقوای الهی را در خود تقویت نمایند و در حرفه خود احقاق حق و اجرای عدالت و تلاش در راستای مصالحه را در اولویت قراردهند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.