سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳۵ کشته و مجروح در حوادث جاده‌ای شبانه روز گذشته حوزه علوم پزشکی زاهدان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در حوادث جاده‌ای شبانه روز گذشته در محدوده تحت پوشش این دانشگاه ۴ نفر کشته و ۳۱ نفر مجروح شدند.

سید محمد هاشمی شهری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:در حوادث جاده‌ای شبانه روز گذشته در محدوده تحت پوشش این دانشگاه ۴ نفر کشته و ۳۱ نفر مجروح شدند.

هاشمی شهری  افزود: مرگ نابهنگام، مصدومیت و معلولیت راننده، سرنشینان و افراد ثالث، نتیجه منطقی بی احتیاطی در رانندگی است.

او ادامه داد: در شبانه روز گذشته مجموعه کارکنان اورزانس ۱۱۵ زاهدان برای امداد رسانی و انتقال ۳۱ مصدوم ناشی از حوادث ترافیکی مهم بیش از ۱۳ مورد ماموریت انجام داده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان زاهدان افزود: در تصادف اول که در ساعت ۱۶:۱۹ اطلاع داده شد، دو دستگاه خودروی سواری ۴۰۵ و وانت تویوتای شاسی بلند در کیلومتر ۸۰ محور خاش- ایرانشهر با هم برخورد کردند که این حادثه ۳ مصدوم و ۱ فوتی بر جای گذاشت.

او ادامه داد: در ساعت ۱۹:۴۵  نیز واژگونی یک دستگاه خودرو وانت تویوتا در کیلومتر ۱۵ محور سراوان - ناهوک به ۱۱۵ اطلاع داده شد که بعد از حضور کارکنان اورژانس، ۷ مجروح این حادثه امدادرسانی شده و به بیمارستان منتقل شدند.

هاشمی شهری گفت: سومین حادثه مهم شبانه روز گذشته در ساعت ۰۰:۵۰ بامداد روز پنجشنبه و با واژگونی وانت تویوتا حامل اتباع بیگانه غیر مجاز در میرجاوه رغم خورد. این حادثه نیز ۱۱ مجروح را به مجموعه مصدومان بستری در بیمارستان اضافه کرد  ۷ مجروح این حادثه توسط مجموعه کارکنان مرزبانی میرجاوه و ۴ مجروح نیز توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان دارالشفاء منتقل شدند.

او تصریح کرد: واژگونی خودروی وانت در کیلومتر ۷۰ محور سراوان- کوهک که در ساعت ۱۱:۰۷ امروز گزارش شد نیز ۷ مجروح برجای گذاشت.

او افزود: پنجمین حادثه رانندگی مهم روز و شب بارانی گذشته در منطقه تحت پوشش این دانشگاه نیز برخورد یکدستگاه خودروی پژو 405 با یکدستگاه خودروی پراید در محور مواصلاتی ایرانشهر- خاش بود که درساعت ۱۹:۱۷ روز پنجشنبه به اورژانس ۱۱۵ اطلاع داده شد. در این حادثه نیز متاسفانه ۳ نفر جان خود را از دست دادند و ۳ نفر مجروح شدند.

انتهای پیام/ع

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.