سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بارش برف در گردنه سر بیژن

با توجه به شروع بارش برف از ساعاتی قبل در گردنه سربیژن ساردوئیه رانندگان و مسافرانی که قصد تردد از این مسیر را دارند با امکانات کامل ایمنی تردد کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان اعلام کرد: با توجه به شروع بارش برف از ساعاتی قبل در گردنه سربیژن ساردوئیه رانندگان و مسافرانی که قصد تردد از این مسیر را دارند خواسته شده است با امکانات کامل ایمنی از جمله زنجیرچرخ و لاستیک‌های عاج دار سالم از این مسیر تردد کنند.

در این اطاعیه آمده است به جهت رعایت نکردن اصول رانندگی ایمن در برف و تخلف از قوانین، عجله و شتاب روند تردد در گردنه علی رغم حضور نیرو‌های راهداری و پلیس با کندی انجام می‌شود.

سر خوردن خودرو‌های بدون زنجیر چرخ در محور، خروج از محور ماشین‌های عبوری به جهت سرعت زیاد، عدم توجه به هشدار‌های راهداران مستقر در مسیر روند نمک و شن پاشی را کند و حرکت برف روبها، نمک پاش‌ها و گریدر‌ها را با کندی رو به رو کرده است.

حضور راهداران در محور به جهت ایمنی تردد و جلوگیری از به خطر افتادن جان رانندگان و مسافران است پس با کمی صبرو حوصله و رعایت قوانین می‌توان سفری شاد و ایمن داشت.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.