سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراسم نکوداشت آیت الله نمازی سفیر ولایت در کاشان آغاز شد

آیین نکوداشت آیت الله حاج شیخ عبدالنبی نمازی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان سفیر ولایت در این شهرستان آغاز شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی اکبر مرتضایی قهرودی، معاون استاندار و فرماندار شهرستان کاشان در آغاز نکوداشت آیت الله نمازی سفیر ولایت درکاشان  ضمن خیرمقدم و خوشامدگویی به تمامی مدعوین بویژه حجت‌الاسلام ربانی، نماینده رییس جمهور و سفیر سابق ایران در واتیکان و حجت الاسلام نمازی، مشاور وزیر کشور در امور هماهنگی روحانیت و ائمه جمعه و جماعات گفت: ۱۴ سال حضور آیت الله نمازی در دارالمومنین کاشان و رهنمود‌های وی برای مسئولین و مردم همواره گشایش بخش امور بوده است.

او، با تاکید بر نقش هدایت‌گری و بصیرت افزایی آیت الله نمازی در این منطقه افزود: تجلیل و تکریم این انسان فرهیخته که در دو سنگر مجاهدت و فقاهت همواره حضور داشته و دارند اقدامی شایسته و قابل تقدیر است.

به گفته معاون استاندار و فرماندار شهرستان کاشان، نکوداشت از یک عالم عامل و مجاهد مهاجر تجلیل از علم و حلم و صبر و متانت و تجلیل از همه ارزش‌های انسانی است.

عباس رضایی، استاندار اصفهان نیز در ادامه این آیین با تاکید بر نقش مراجع و فق‌ها در جامعه گفت: علما چراغ‌های درخشان و هدایتگر جامعه هستند.

او با اشاره به اینکه علما و فق‌ها مظهر خیر و برکت هستند افزود: عالمان بزرگ ستارگان پرفروغ و بی غروب در آسمان هدایت و نجات هستند.

به گفته او، مراجع، علما و فق‌های دینی عناصر نجات و هدایت جامعه و بشریت هستند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.