سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سند مالکیت ثبتی برای موقوفات بافت و رابرصادر شد

رئیس اداره اوقاف شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه گفت: تاکنون برای ۹۰ درصد املاک موقوفه در شهرستان های رابر،بافت وارزوئیه سند مالکیت صادر شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهدی شریف، رئیس اداره اوقاف شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه گفت: با توجه به تولیت و نظارت اوقاف شهرستان بافت بر اراضی موقوفات، اماکن متبرکه و مساجد شهرستان‌های رابر و ارزوئیه طبق آخرین اطلاعات ثبت شده در سامانه جامع سازمانی اوقاف بیش از ۳۱۱ مسجد در حوزه شهری و روستایی و ۱۰۵ موقوفه منفعتی همراه با ۲۲ بقعه متبرکه و امامزاده در حوزه این سه شهرستان وجود دارد.

اوافزود: در راستای اجرای تفاهم نامه مشترک سازمانی اوقاف با ادارات ثبت و منابع طبیعی تا کنون برای ۹۰ درصد اراضی موقوفات شهرستان‌های زیر نظر این اداره سند مالکیت صادر شده است.

شریف تصریح کرد: در بحث صیانت از موقوفات صدور اسناد مالکیت برای موقوفات است که موقوفاتی که فاقد سند مالکیت بوده‌اند شناسایی کرده‌ایم و حدود ۲۶۲ سند مالکیت به متراژ ۳۶۴ هکتار به ارزش بیش از ۲۰ میلیارد تومان گرفته‌شده است.

او بیان داشت: در راستای اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی سازمان اوقاف و به منظور ایجاد انگیزه و بهینه سازی و فعالیت بیشتر در حوزه فرهنگی و عمرانی بقاع متبرکه از ابتدای سال جاری کار ارزیابی و ساماندهی تمامی هیئت امنای بقاع متبرکه شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه انجام شده است.

رئیس اداره اوقاف شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه اظهار کرد: از ابتدای امسال نیز چهار جلد سند مالکیت با مساحت ۹ هزار متر مربع در حوزه اراضی موقوفات و اماکن متبرکه صادر شد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.