سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری محفل قرآنی با حضور قاری بین‌المللی قرآن در لالجین

رئیس شورای قرآن شهر لالجین گفت: محفل انس با قرآن با حضور قاری ممتاز و بین المللی در این شهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، شهرام لعلی، رئیس شورای قرآن شهر لالجین گفت: محفل انس با قرآن با حضور استاد «حامد شاکرنژاد»، قاری ممتاز و بین المللی ایران اسلامی در شهر لالجین برگزار می‌شود.

او افزود: این محفل نورانی شامگاه روز جمعه، ۲۹ آذر ساعت ۲۰ در مسجد سیدالشهداء (ع) شهر لالجین واقع در خیابان توحید به همت مکتب قرآن نبی‌اکرم (ص) و باحضور آحاد مردم و خانواده شهدا و ایثارگران و ائمه محترم جمعه و جماعات شهرستان بهار برگزار خواهد شد.

رئیس شورای قرآن شهر لالجین اضافه کرد: هر ساله همزمان با دهه فجر، محفل انس با قرآن با حضور قاریان ملی و بین‌المللی قرآن در شهر لالجین برگزار می‌شود که امسال به دلیل تراکم برنامه‌ها در بهمن، برگزاری این محفل نورانی به آذر تغییر یافت.

لعلی گفت: از برنامه‌های جانبی محفل انس با قرآن، سخنرانی با موضوع سبک زندگی قرآنی و اجرای سرود از سوی گروه هم‌خوانی خواهد بود.

اوهدف از برگزاری محفل انس با قرآن را ترویج فرهنگ ناب قرآن در میان آحاد مردم به ویژه جوانان عنوان کرد و گفت: این گونه محافل می‌تواند در فرهنگ سازی قرآنی و جذب جوانان به آموزش قرائت قرآن کمک بسیاری کند.

انتهای پیام /ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.