سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحقق شهر سالم در گرو داشتن شهروند سالم است

نشست هم‌اندیشی شهردار کرمانشاه با اعضای هیئت مدیره نظام پزشکی استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،طلوعی شهردار کرمانشاه گفت : شهرداری به عنوان نهاد مردمی با افتخار در خدمت تک تک شهروندان کرمانشاهی خواهد بود و در راستای ارائه خدمات به جامعه شهروندی علی‌رغم همه کمبود‌ها و معضلات پیش‌رو به خصوص مشکلات اقتصادی تمام توان خود را به کار گرفته است که با خودسازی و خودسازگاری با امکانات موجود خدمات مناسب را به جامعه شهروندی ارائه دهد.

او گفت : کرمانشاه با حضور پزشکان حاذق توانمند و متخصص یکی از قطب‌های پزشکی کشور خصوصاً در منطقه غرب کشور به حساب می‌آید که یک فرصت برای این استان است.

طلوعی گفت: شعار امروز مدیریت شهری ارائه خدمات مطلوب با تفکرات عبادی و جهادی است که در این راستا با خرد جمعی و همدلی و به دور از حاشیه پردازی برای رسیدن به شهری شهروندمدار و رساندن کرمانشاه به جایگاه اصلی به عنوان یک کلانشهر و مرکزیت غرب کشور همه باید تلاش کنیم.

او گفت: رشد و تعالی یک شهر وجود شهروندانی است که نسبت به محیطی که در آن زندگی می‌کنند دغدغه‌مند باشند و برای پیشرفت شهر مشارکت داشته باشند لذا برای داشتن شهری سالم و توسعه یافته نیازمند شهروندان سالم هستیم چرا که با داشتن شهروندان سالم، خانواده سالم، زندگی سالم و در بُعد کلان‌تر جامعه سالم خواهیم داشت.

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.