سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقویت ارتباطات در خوزستان با نصب، راه اندازی و ارتقاء تکنولوژی ۱۲ سایت همراه اول

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: با نصب، راه اندازی و ارتقاء تکنولوژی ۱۲ سایت همراه اول، ارتباطات در شهر‌های استان تقویت شد.

رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به منظور توسعه و رفع مشکلات شبکه ارتباطی همراه اول و بهره مندی مشترکان خوزستانی از دیتای پر سرعت همراه اول با تلاش بی وقفه کارشناسان و متخصصان حوزه ارتباطات سیار مخابرات منطقه خوزستان، ۱۲ سایت همراه اول در شهر‌های اهواز، شوشتر، رامهرمز، شوش، باغملک، گتوند و هفتگل پوشش شبکه ارتباطی همراه اول بهبود و توسعه یافت.

سایت‌های پارک لادن، کوچه دانیال، زرگان اهواز و شهرک شرافت، هنرستان رجایی با تکنولوژی (۴G) تجهیز شدند.

او افزود: در این رابطه، مسکن مهر شوشتر با تکنولوژی (۳G) و سایت‌های خیابان معلم و خیابان ولیعصر رامهرمز و سایت‌های مرکز مخابرات هفتکل، اسلام آباد باغملک با تکنولوژی (۴G) و حرریاحی شوش و جنت مکان گتوند با تکنولوژی (۳G) نصب و راه اندازی شد.

فلاح زاده اظهار داشت: با نصب، راه اندازی و ارتقای تکنولوژی در این سایت ها، ضمن توسعه پوشش شبکه‌ای همراه و رفع مشکلات آنتن دهی در مناطق این شهرستان‌ها مشترکان نیز از اینترنت پرسرعت و مطلوب همراه اول بهره‌مند شدند.

به گفته مدیر مخابرات منطقه خوزستان، نصب، راه اندازی و ارتقا این سایت‌ها از طرح فاز ۸ با مبلغی بالغ بر ۴۸ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت مخابرات ایران انجام شده است.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.