سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت خبر داد؛

متلاشی شدن پاتوق معتادان گردنه تنباکویی

سرهنگ بخشنده از دستگیری ۳ قاچاقچیان موادمخدر و کشف ۱۰۹ کیلو و ۹۸۰ گرم تریاک و شیره تریاک از آن‌ها خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد بخشنده  رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از متلاشی شدن پاتوق معتادان خبر داد و گفت: در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و به منظور رسیدگی به شکایات و نارضایتی اهالی محله گردنه تنباکویی که از برپایی پاتوق استعمال و خرید و فروش مواد مخدر توسط ۳ سوداگر مرگ اعلام شکایت کرده بودند، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پایگاه ششم پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی در ادامه با اشاره به بررسی‌ها و اقدامات اطلاعاتی انجام شده توسط ماموران و هماهنگی قضائی، گفت: دستگیری سوداگران مرگ در دستور کار قرار گرفت و ماموران پایگاه ششم موفق شدند در یک عملیات ضربتی ۳ سوداگر مرگ را در محل مسکونی دستگیر کنند.

سرهنگ بخشنده یادآور شد: علاوه بر دستگیری متهمان، در این عملیات در مجموع ۱۰۶ کیلو و ۹۸۰ گرم انواع مواد مخدر شامل ۱۰۵ کیلو و ۸۸۰ گرم تریاک و یک کیلو و ۱۰۰ گرم شیره تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، افزود: تشدید طرح‌ها و برنامه‌های کنترلی برای ارتقاء امنیت و آرامش مردم، در دستور کار پلیس پایتخت قرار دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، مواد مخدر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.