سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری چهارمین دوره کارگاه آموزشی برنامه‌ریزی و اجرای پویش اطلاع رسانی و رسانه‌ای

چهارمین دوره کارگاه آموزشی برنامه‌ریزی و اجرای پویش اطلاع رسانی و رسانه‌ای در راستای توانمندسازی کارگزاران روابط عمومی دانشگاه‌های علوم‌پزشکی کشور به همت مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت و به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،کارگاه آموزشی برنامه‌ریزی و اجرای پویش اطلاع رسانی و رسانه‌ای در راستای توانمندسازی کارگزاران روابط عمومی دانشگاه‌های علوم‌پزشکی کشور با سخنان کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس آغاز شد.

او با تشکر و قدردانی از برگزارکنندگان این دوره آموزشی گفت : ایجاد کمپین‌های اطلاع‌رسانی و رسانه‌ای به عنوان زیرساخت و زیربنای آموزشی برای روابط عمومی‌های دانشگاه علوم پزشکی سراسر کشور عمومیت پیدا کند و این دوره‌های آموزشی عملیاتی شود.

او گفت: پویش‌های اطلاع‌رسانی یکی از بستر‌های موثر در اجتماعی شدن حوزه سلامت است و می‌توان گفت از محوری‌ترین برنامه‌های نظام سلامت و وزارت بهداشت در راستای فرایند اجتماعی شدن سلامت و توسعه ارتباطات اجتماعی در حوزه سلامت و ارتقای آموزش پزشکی است و کار اصلی و محبوبیت روابط عمومی‌ها متوجه این حوزه است.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: باید با بازنگری در نحوه ارائه آموزش‌های به روز و حرفه‌ای، بتوانیم در روند حرفه‌ای‌تر شدن کارکرد روابط عمومی‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور گام برداریم.

جهانپور افزود: با بهره‌گیری از نظرات و پیشنهادات گروه‌های شرکت کننده در این کارگاه‌ها، زمینه ارتقاء دوره‌های آموزشی زیرساختی، راهبردی و عملیاتی برای دوره‌های آینده فراهم شود.

رییس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: این کارگاه آموزشی به منظور توانمندسازی شاغلان روابط عمومی در راستای اجرای برنامه عملیاتی به مدت ۲ روز برای مدیران و کارشناسان روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مناطق ۳، ۸ و ۹ دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور از روز سه شنبه ۲۶ آذر در کرمانشاه آغاز شده است.

مهدی محمدی افزود: مدرس این کارگاه آموزشی، دکتر «علیرضا کتابدار» از اساتید علوم ارتباطات و روزنامه‌نگاری است .

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.