رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت گفت: از محوری‌ترین برنامه‌های نظام سلامت و وزارت بهداشت در راستای فرایند اجتماعی شدن سلامت و توسعه ارتباطات اجتماعی در حوزه سلامت و ارتقای آموزش پزشکی است.

 علوم‌پزشکی به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، چهارمین دوره کارگاه آموزشی برنامه‌ریزی و اجرای کمپین اطلاع‌رسانی و رسانه‌ای در راستای توانمندسازی کارگزاران روابط عمومی دانشگاه‌های علوم‌پزشکی کشور به همت مرکز اطلاع روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت و به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، از صبح امروز در حال برگزاری است.

این کارگاه آموزشی با سخنان جهانپور، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، از طریق ارتباط تلفنی، آغاز شد.

جهانپور در این گفت‌وگو تلفنی با تشکر و قدردانی از برگزارکنندگان چهارمین دوره آموزشی برنامه‌ریزی و اجرای کمپین اطلاع‌رسانی و رسانه‌ای برای مدیران و کارشناسان روابط عمومی دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی مناطق سه، هشت و 9 کشور، اظهار داشت: امیدوارم ایجاد کمپین‌های اطلاع‌رسانی و رسانه‌ای به عنوان زیرساخت و زیربنای آموزشی برای روابط عمومی‌های دانشگاه علوم پزشکی سراسر کشور عمومیت پیدا کند و این دوره های آموزشی عملیاتی شود.

او ادامه داد: کمپین‌ها و پویش‌های اطلاع‌رسانی یکی از بسترهای موثر در اجتماعی شدن حوزه سلامت است و می توان گفت از محوری‌ترین برنامه‌های نظام سلامت و وزارت بهداشت در راستای فرایند اجتماعی شدن سلامت و توسعه ارتباطات اجتماعی در حوزه سلامت و ارتقای آموزش پزشکی است و کار اصلی و محبوبیت روابط عمومی‌ها متوجه این حوزه است.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت بیان کرد: باید با بازنگری در نحوه ارائه آموزش‌های به روز و حرفه‌ای، بتوانیم در روند حرفه‌ای‌تر شدن کارکرد روابط عمومی‌های دانشگاه های علوم پزشکی کشور گام برداریم.

اوگفت: امیدواریم با بهره‌گیری از نظرات و پیشنهادات گروه‌های شرکت کننده در این کارگاه‌ها، زمینه ارتقای دوره‌های آموزشی زیرساختی، راهبردی و عملیاتی برای دوره‌های آینده فراهم شود.

گفتنی است، مدرس این کارگاه آموزشی، علی‌رضا کتابدار از اساتید علوم ارتباطات و روزنامه‌نگاری است.

مسئله شناسی ارتباطی، اصول و فنون تدوین برنامه، ارتباطات و مهارت‌های ارتباطی، ارزیابی اثربخشی برنامه کمپین در روز اول و ویژگی‌های نوشتن در محیط دیجیتال، راه‌های ارتقای سایت‌های سازمانی، انتخاب ساختار و فرمت مناسب برای محتوا، پروموت و انتشار محتوا، افزایش بازاریابی محتوا و انواع شبکه‌های اجتماعی از جمله سرفصل‌هایی است که در این کارگاه دو روزه آموزش داده می‌شود.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.