سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نظامی‌ها در زمینه گام دوم انقلاب از سایر اقشار جلوتر هستند

امام جمعه کرمان گفت: نظامی‌ها در زمینه گام دوم انقلاب از سایر اقشار جلوتر هستند و کشور را به نقطه امنی رساندند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان امروز در همایش تخصصی گام دوم انقلاب اسلامی که به مناسبت هفته پژوهش برگزار شد با اشاره به رهبری‌های داهیانه امام راحل (ره) در به پیروزی رساندن انقلاب اسلامی گفت: هوشمندی و تجربه امام از مطالعه انقلاب‌های دنیا و پاکی و قداست ایشان اجازه نفوذ را به دشمن نداد.

او با بیان اینکه انقلاب اسلامی در سال‌های نخست پیروزی با سه گزینه بسیار مهم جنگ، تسلیم و دفاع بازدارنده و فعال روبرو بود تصریح کرد: دفاع فعال و بازدارنده گزینه پیش روی انقلاب اسلامی بود که با تحمیل جنگ ۸ ساله به انقلاب اسلامی دشمن در صدد بود از راه‌های مختلف ما را به سمت گزینه تسلیم سوق دهد، اما ما توانستیم از این برهه پر پیچ و خم گذر کنیم و به تسلیم فکر نکنیم و به سمت دفاع بازدارنده و فعال برویم و این مسیر درستی بود که پیش گرفتیم.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی افزود: اگر کشوری بخواهد موفق باشد باید فرصت خود را صرف سه موضوع روزمرگی، کار‌های مهم و اقدامات استراتژیک کند.

او بیان کرد: می‌گویند کشوری موفق است که ۷۰ درصد فرصت خود را صرف امور استراتژیک، ۲۰ درصد صرف امور مهم و ۱۰ درصد کار‌های روزمره کند.

امام جمعه کرمان اظهار داشت: اگر کشوری بخواهد ۷۰ درصد فرصت‌های خود را صرف امور استراتژیک کند باید دفاع فعال بازدارنده را در دستور کار خود قرار دهد لذا این دفاع در بخش نظامی کشور ما به خوبی محسوس است.

اوتاکید کرد: اکنون در کشور ما قدرتی به محوریت اسلام و انقلاب شکل گرفت که قدرت‌های دنیا از آن می‌ترسند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی به ساقط کردن پهباد آمریکایی توسط نیرو‌های نظامی ایران اشاره کرد و افزود: کسی جرات نمی‌کند به این کشور نگاه چپ بکند لذا اکنون معادلات و دیدگاه کشور‌ها با جمهوری اسلامی کاملا تغییر کرده است.

او ادامه داد: هر کشوری که به جنگ نظامی با ایران ورود کند یا شکست خواهد خورد یا هزینه‌های بالایی را متقبل می‌شود.

امام جمعه کرمان تاکید کرد: یکی از برکات مهم ۸ سال جنگ تحمیلی این بود که ما در دفاع به این مرحله برسیم لذا دشمن زمانی دید در جنگ نظامی حریف ایران نیست از راه‌های دیگر در صدد ضربه زدن به نظام برآمد.

او گفت: تسلیم شدن در دستور کار ما قرار ندارد لذا جنس انقلاب جنس سازش و تسلیم نیست و راهکار اصلی ما دفاع فعال و بازدارندگی است و این یعنی گام دوم انقلاب اسلامی و این مهم کشور را در تمام زمینه‌ها به جایی می‌رساند که بخش نظامی ایران رسید.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.