سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

تکلیف واحد‌های تولیدی راکد در بودجه ۹۹ چه می‌شود؟

ترکی گفت: طی برگزاری متعدد جلسات متعدد با بانک‌ها ۵۰۰ واحد تولیدی غیر فعال در تهران، فعال شد.

نعمت‌الله ترکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در گفت و گو با  خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص پیشنهاد دولت در بودجه‌ سال ۱۳۹۹ راجع به گشایش کارخانه‌های بسته و نیمه بسته، اظهار کرد: یکی از راهبرد‌های بودجه امسال،کاهش نرخ بیکاری و حمایت از بخش تولید است.

وی ادامه داد: در حال حاضر نزدیک به ۴۸ واحد صنعتی تولیدی در استان تهران که مجوز نداشته و فعال نبودند، مورد ارزیابی قرار دادیم و در نظر داریم تا این واحدها در سال آینده بهینه‌سازی و پوشش داده شوند.


بیشتربخوانید: نبود متولی واحد، مهمترین مشکل صنایع تبدیلی/ زیرساخت ها برای توسه تجهیزات تولید فراهم نیست 


ترکی اظهار کرد: رفع بیکاری و مشکلات مربوط به بخش تولید در استان تهران به بررسی بیشتر نیاز دارد؛ به طور مثال اگر امسال تولید در بخش کشاورزی پنج میلیون تن باشد این رقم در سال آینده به ۶/۵ تا ۷ میلیون تن خواهد رسید. در بخش صنعت هم  ۱۸ هزار واحد صنعتی و تولیدی راکد و نیمه فعال مورد ارزیابی قرار گرفتند و تسهیلاتی برای آن‌ها در نظر گرفته شد.

وی در پایان گفت: جلسات متعدد با ستاد رفع موانع تولید در استان تهران و هماهنگی با بانک‌ها منجر به فعال شدن ۵۰۰ واحد تولیدی غیر فعال در تهران شده و تسهیلات مورد نظر آن‌ها تامین شده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.