سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام خبر داد؛

استمرار طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایلام

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از استمرار طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد قاطع و قانونی پلیس با وسایل نقلیه متخلف و همچنین فروشندگان مواد مخدر خبر داد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛سرهنگ جمال موسوی فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت : طرح مذکور با هدف پاکسازی نقاط آلوده و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر، وسایل نقلیه متخلف و سارقان بوده است.

اوافزود: کاهش میزان وقوع جرائم و افزایش احساس امنیت شهروندان در کلیه اماکن از دیگر وظایف پلیس بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام تصریح کرد:از نتایج این طرح توقیف ۲۵ دستگاه خودرو و ۵ دستگاه موتورسیکلت متخلف و همچنین دستگیری ۶ سوداگر مرگ و کشف مقادیری مواد مخدر بوده است.

او با اشاره به اینکه در این راستا ۳ سارق دستگیر و یکدستگاه خودرو سرقتی نیز کشف شده است خاطر نشان کرد:متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام مسئول از مردم خواست در صورت برخورد با هرگونه ایجاد مزاحمت از سوی اراذل و اوباش و یا مشاهده مظاهر علنی فساد با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند.

سرهنگ موسوی همچنین با تاکید بر استمرار طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده و قاطعیت پلیس در اجرای این طرح‌ها از همکاری و تعامل خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم قدردانی و خواستار همکاری بیش از پیش شهروندان در شناسایی جرایم و دستگیری مجرمان و متخلفان شد.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.