سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترامپ: گفت‌وگوی من با رئیس‌جمهور اوکراین هیچ مشکلی نداشت

ترامپ در دیدار با رئیس‌جمهور گواتمالا بار دیگر مدعی شد گفت‌وگوی تلفنی او با رئیس‌جمهور اوکراین هیچ مشکلی نداشته است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رویترز، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در دیدار با جیمی مورالس، همتای گواتمالایی خود بار دیگر مدعی شد گفت‌وگوی تلفنی او با رئیس‌جمهور اوکراین هیچ مشکلی نداشته است.

ترامپ گفت: «بسیار باعث افتخار است جیمی مورالس رئیس‌جمهور گواتمالا با ما است. ما روابط فوق العاده‌ای در دو سال اخیر درباره مرز‌ها داشتیم. ما توافقنامه‌هایی با گواتمالا امضا کردیم که فوق العاده است. در زمینه ورود غیرقانونی به کشور، ما همکاری داریم و (این ورود غیر قانونی) بسیار کمتر شده است. همکاری گواتمالا، هندوراس و السالوادور فوق العاده بوده است. همانطور که می‌دانید ما ۲۷ هزار سرباز مکزیکی در مرز‌های مان داریم که از مرز‌ها محافظت می‌کنند. بنابراین، نتیجه واقعا خوب بود. دیوار در حال ساخته شدن است.»

وی گفت: «ما همچنین تجارت با گواتمالا داریم. آن‌ها در حال خرید برخی تجهیزات نظامی هستند و روابط بسیار خوب است. گواتمالا کشوری بسیار مهم از نظر مرز و تجارت است.»

دونالد ترامپ گفت: «باید بگویم دشمنان به دنبال این هستند استیضاح را به سنا ببرند. ما هیچ حقی برای (فرستادن) وکلا، شاهدان و هیچ چیزی در مجلس نمایندگان نداشتیم. این فریبکاری محض است. فردی مثل (آدام) شیف دمدمی مزاج حرف‌هایی گفت که به من نسبت داد. وی گفت: فلان حرف را من گفتم در حالی که نگفته بودم و حرفش کاملا ساختگی بود. او (آدام شیف) در گواتمالا کار‌های بدتری انجام داد و به خاطر مصونیت قضایی مجلس نمایندگان نمی‌تواند محاکمه شود. او بیانیه‌ای را صادر کرد که کاملا ساختگی بود. این دروغ و فریبکاری بود. این فریبکاری محض است.»

دونالد ترام‍‍‍پ گفت: «من هرگز ندیده ام حزب جمهوریخواه اینقدر متحد باشد. ما صد درصد آرا را گرفتیم. من معتقدم سنا نیز به همین اندازه متحد است. من میچ مک کانل را امروز صبح نگاه کردم. من دیشب به چندین نفر، سناتور‌ها نگاه می‌کردم. من فکر می‌کنم آن‌ها هم به همان اندازه خوب متحد هستند. آن‌ها می‌دانند که این‌ها باز‌ها هستند و این فقط ادامه همان چیزی است که الان سه سال است ادامه دارد و شاید قبل از آن که من در انتخابات برنده شوم، شروع شده باشد. این فضاحت است.»

رئیس‌جمهور آمریکا گفت: «آن‌ها یک گفت‌وگوی تلفنی بی عیب و نقص را که با رئیس‌جمهور اوکراین داشتم، گرفتند. این گفت‌وگوی تلفنی کاملا بی عیب و نقص بود. شما این را می‌دانید و آن‌ها همه می‌دانند. ما هیچ حرف اشتباهی در این گفت‌وگوی تلفنی نگفتیم. استیضاح رئیس‌جمهور آمریکا رسوایی است. به شما می‌گویم چرا؟ روسای جمهور بعدی ناچار خواهند بود با چنین وضعیتی سر کنند.»

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
عمار
۰۷:۳۶ ۲۷ آذر ۱۳۹۸
ترامپ از گاو شیرده عربستان سعودی باج میگیره نفت سوریه و عراق رو هم هاپولی کرده افغانستان رو هم غارت کرده یه تیکه نون خشکشم مندازه جلوی سگ دست آموز کثیف سفاکش صهیونیستها تا براش دم تکون بده .