سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترامپ: این استیضاح سوء استفاده بی‌سابقه از قدرت طی ۲۵۰ سال اخیر در آمریکا است

دونالد ترامپ طی یک نامه شدیداللحن به رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، دموکرات‌ها را به سوء استفاده از اختیارات متهم و استیضاح خود را غیر قانونی عنوان کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا با انتشار یک نامه ۵ صفحه‌ای بار دیگر دموکرات‌ها را هدف حملات لفظی خود قرار داد.

در این نامه که خطاب به «نانسی پلوسی»، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا نوشته شده، ترامپ دموکرات‌ها را به سوء استفاده از قدرت متهم کرد.

در ابتدای این نامه آمده است: این استیضاح نشان‌دهنده سوء استفاده غیر قانونی و بی‌سابقه قانون‌گذاران دموکرات از قدرت، در ۲۵۰ سال اخیر در تاریخ آمریکا است.

ترامپ مدعی است: مفاد استیضاحی که از سوی کمیته قضایی ارائه شد، با هیچ مقیاسی مطابق با قانون اساسی نیست. هیچ جرم و هیچ سوء عملکردی انجام نشده است.

بیشتر بخوانید:

«استنی هویر» گزارش داد مفاد استیضاح دونالد ترامپ  فردا (چهارشنبه) در مجلس نمایندگان آمریکا به رای گذاشته خواهد شد.

رهبر اکثریت دموکرات‌‌های مجلس نمایندگان آمریکا روز سه شنبه در جمع خبرنگاران ضمن اعلام این خبر افزود مفاد استیضاح در نشست روز چهارشنبه به بحث گذاشته می‌شود.

هفته گذشته کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا رسما ترامپ را به سوء استفاده از قدرت و مانع تراشی در برابر اقدامات کنگره متهم کرد تا ترامپ را یک گام دیگر به استیضاح نزدیک‌تر کند.

 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.