سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به دلیل آبگرفتگی؛

تعدادی از پمپ‌های تخلیه آب در اهواز خاموش شدند

مدیرعامل آبفا اهواز علت خاموش شدن تعدادی از پمپ‌های تخلیه آب در این کلانشهر را آبگرفتگی عنوان کرد و گفت: تعمیر این پمپ‌ها در حال انجام است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بهنام مریدی مدیرعامل آبفا اهواز در جلسه ستاد مدیریت بحران خوزستان که امروز سه شنبه ۲۶ آذرماه در استانداری خوزستان برگزار شد، گفت: در زمان بارندگی، بیش‌تر ایستگاه‌های پمپاژ‌ه فعال بودند، اما زمانی که حجم بارندگی به بیش از ۱۰ میلیمتر افزایش یافت دیگر این ایستگاه‌ها جوابگوی این حجم آب نبودند. این موضوع باعث آبگرفتگی در بیش‌تر نقاط شهر شد.

او اظهار داشت: در حال حاضر حجم آب در برخی نقاط کاهش پیدا کرده است. با این وجود، تعدادی از پمپ‌ها به دلیل آبگرفتگی خاموش شده‌اند که تعمیر آن‌ها در حال انجام است.

مریدی ادامه داد: ایستگاه‌های پمپاژ ما به ویژه در مناطق کمپلو و سه‌راه خرمشهر مشغول دفع آب هستند و سطح آب در این نقاط پایین رفته است.

این مقام مسئول بیان کرد: بحران ما در زمینه خروجی آب در برخی از ایستگاه‌ها است، زیرا دیگر خطوط انتقال آب جواب نمی‌دهند. اگر بخواهیم پمپ اضافه کنیم خط جوابگو نیست. در منطقه گلستان هم خطوط جوابگو نیستند.

مدیرعامل آبفا اهواز اذعان داشت: روز گذشته در منطقه قلعه چنعان اگر هر سه پمپ را روشن می‌کردیم برق جواب نمی‌داد که پیگیر هستیم ژنراتور این ایستگاه را فعال‌تر کنیم تا خروجی آب در مناطق باهنر و سپیدار و بهارستان افزایش پیدا کند. در این زمینه، هر چند ظرفیت خروجی آب در ایستگاه پمپاژ وجود دارد، اما برق پاسخگو نیست.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.