سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع سبد غذایی شب یلدا میان مددجویان

مدیرکل کمیته امداد گیلان گفت: سبد غذایی شب یلدا میان مددجویان تحت پوشش این نهاد حمایتی توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ،عباس اهرابی، مدیرکل کمیته امداد گیلان امروز گفت: مؤسسات خیریه استان و مردم نیکوکار تعداد زیادی بسته مواد غذایی تهیه کرده اند که شب یلدا میان ایتام، خانواده‌های نیازمند، زنان بی سرپرست و بد سرپرست مددجوی این نهاد حمایتی توزیع می‌شود.

او، با قدردانی از حمایت‌های مادی و معنوی مردم نیکوکار استان برای حل مشکلات نیازمندان، افزود: در این بسته‌ها میوه، شیرینی و آجیل قرار دارد.

مدیرکل کمیته امداد گیلان، با بیان اینکه ۸ هزار و ۹۴ یتیم و فرزند محسنین مددجوی کمیته امداد گیلان هستند، گفت: ۲۱ هزار و ۷۶۹ نیکوکار حامی این ایتام و فرزندان محسنین هستند.

عباس اهرابی افزود: مردم نوع دوست گیلان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را با شماره گیری کد دستوری *۸۸۷۷*۰۱۳# برای تهیه بسته‌های شب یلدا ویژه نیازمندان پرداخت کنند و یا با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir سرپرستی ایتام و فرزندان محسنین را به عهده بگیرند.

او تصریح کرد: فرزندان محسنین کسانی هستند که والدین آن‌ها به دلیل بیماری، زندانی غیرعمد، نداشتن درآمد کافی و برخی معضلات اجتماعی از جمله اعتیاد، توانایی تامین معیشت و نیاز‌های خانواده و فرزندان را ندارند.

 

انتهای پیام/م.ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.