سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص ۱۰ درصد از جایگاه‌های ورزشگاه تختی جم برای هواداران پرسپولیس

رئیس هیئت فوتبال جم درخصوص شرایط برگزاری بازی تیم‌های فوتبال پارس جنوبی و پرسپولیس توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از هیئت فوتبال جم، محمد اسدی، رئیس هیئت فوتبال جم با اشاره به دیدار تیم های فوتبال  پارس جنوبی جم با پرسپولیس تهران در شروع نیم فصل دوم لیگ برتر اظهار داشت: این دیدار قرار بود در ساعت ۱۷:۳۰ روز پنج شنبه برگزار شود که به ساعت ۱۵ تغییر پیدا کرد.

رئیس هیئت فوتبال جم با بیان اینکه تنها ۱۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه تختی جم در اختیار هواداران تیم پرسپولیس قرار می گیرد افزود: تعداد ۹ هزار بلیت برای این دیدار از طریق سامانه بلیت فروشی فروخته خواهد شد و تعداد ۹۰۰ بلیت هواداران تیم میهمان قرار می گردد.

اسدی با اعلام اینکه بلیت فروشی دیدار پارس جنوبی و پرسپولس از ساعت ۱۲ امروز سه شنبه ۲۶ آذر ماه آغاز می شود گفت: هوادارانی که اقدام به تهیه بلیت الکترونیکی کرده اند به ورزشگاه بیاییند و هیچ گونه بلیت کاغذی جلوی ورزشگاه فروخته نخواهد شد.


بیشتر بخوانید: کمالوند: احساس کردم مردم بسیاری از مسائل را با حضور من متوجه نمی‌شوند


او در خصوص آخرین وضعیت چمن ورزشگاه تختی پس از بارندگی های چند روز اخیر در شهرستان جم نیز گفت: هم اکنون چمن ورزشگاه با کاور محافظت می شود و طبق اعلام سازمان هواشناسی عصر امروز بارش ها در شهرستان به اتمام می رسد و روز بازی شاهد بارندگی نخواهیم بود.

رئیس هیئت فوتبال جم در خصوص وضعیت میزبانی جم از این دیدار حساس خاطر نشان کرد: شهرستان جم همانند گذشته، آمادگی میزبانی از تیم های بزرگی مثل پرسپولیس را دارد و با تلاش مجموعه شهرداری جم هتل این شهر  نیز آماده شده و میزبان تیم پرسپولیس در جم خواهیم بود.


بیشتر بخوانید: احتمال نیمکت نشینی بیرانوند مقابل پارس جنوبی


او در پایان خاطر نشان کرد: میزبانی و فرهنگ مردم جم در بازه زمانی حضور تیم پارس در لیگ برتر بر همگان ثابت شده است و برپایی کم نقص جشن قهرمانی پرسپولیس در جم نیز نمونه بارزی از توانمندی بالای ظرفیت های شهرستان است.

دیدار تیم های پارس جنوبی جم و پرسپولیس تهران در چارچوب هفته شانزدهم روز پنج شنبه ساعت ۱۵ در ورزشگاه تختی جم برگزاری می گردد.

انتهلای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.