سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تردد خودرو‌ها در گردنه اسدآباد روان است

مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اسدآباد گفت: بیش از ۴۰۰ تن نمک و ماسه برای جلوگیری از یخ زدگی جاده گردنه این شهرستان استفاده شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، ساسان رستمی، مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اسدآباد با بیان اینکه از یک بامداد شب گذشته بارش برف در گردنه اسدآباد آغاز شده است و همچنان ادامه دارد، گفت: بیش از ۴۰۰ تن نمک و ماسه برای جلوگیری از یخ زدگی سطح جاده گردنه اسدآباد استفاده شده و در حال حاضر تردد در این مسیر عادی و روان است.

او با اشاره به اینکه مسافران حتی الامکان از تردد غیرضروری به علت شرایط جوی در گردنه شهر اسدآباد خودداری کنند، از رانندگان خواست در صورت تردد از مسیر گردنه خودرو‌های خود را به تجهیزات ایمنی و وسایل گرمایشی مجهز کرده و هنگام تردد در گردنه اسدآباد نکات ایمنی لازم را رعایت کنند.

رستمی ادامه داد: در حال حاضر کلیه راهدارخانه‌های محور چهاردولی و کلیایی نیز در راستای جلوگیری از هر گونه یخ زدگی سطح جاده محور‌های نامبرده در حال شن ریزی نمک و ماسه بوده و تردد در این دو محور نیز عادی و روان گزارش شده است.

او عنوان کرد: سال گذشته ۱۰ هزار تن نمک و ماسه برای برف روبی گردنه اسدآباد خریداری شد که در طرح زمستانه امسال نیز تأمین همین میزان نمک و ماسه شامل ۲۰۰۰ تن نمک و ۸۰۰۰ تن ماسه انجام شده است.

مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اسدآباد با اشاره به تعداد ۴۵ نیروی حجمی راهداری اسدآباد بیان کرد: در طرح زمستانه با احتساب ۴۵ نیروی حجمی تعداد نیرو‌های راهداری به ۶۰ نفر افزایش یافته که این تعداد نیرو با ۳۳ دستگاه ماشین آلات برف روبی و خودرو‌های سبک، سنگین و نیمه سنگین خود در گردنه اسدآباد، محور چهاردولی و کلیایی فعالیت دارند.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.