رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: پایگاه‌های امداد و نجات هلال احمر در کشور باید به هزار و ۲۰۰ پایگاه برسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،پیوندی، رئیس جمعیت هلال احمر کشور شمار پایگاه‌های امداد و نجات را از استاندارد‌های لازم پایین‌تر دانست و افزود: هم اکنون ۵۸۰ پایگاه امداد و نجات در کشور فعال است که این شمار باید به هزار و ۲۰۰ پایگاه برسد.

همزمان با سفر رئیس جمعیت هلال احمر کشور طرح توسعه پایگاه امداد و نجات گردنه اسدآباد با ۷۵۰ میلیون تومان سرمایه گذاری افتتاح شد.
رئیس جمعیت هلال احمر کشور در حاشیه افتتاح این پایگاه گفت: جمعیت هلال احمر کشور در داخل و عراق آمادگی کامل را در برای خدمت به زائران اربعین دارد و این طرح از شنبه ۱۳ مهر آغاز می‌شود.

پیوندی افزود: گردنه اسدآباد به علت قرار گرفتن در مسیر بزرگراه کربلا و تردد زیاد خودرو‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است و برای تجهیز آن ۱۵۰ میلیون تومان در مرحله اول اعتبار تخصیص یافت.

او توسعه امداد هوایی را یکی از برنامه‌های راهبردی جمعیت هلال احمر دانست و گفت: هم اکنون ۲۴ بالگرد امداد و نجات در کشور فعال است که تا پایان سال سه فروند بالگرد جدید اضافه می‌شود.

فرماندار اسدآباد هم از تشکیل کمیته‌های ۱۶ گانه برای استقبال از زائران کربلا خبر داد و پیش بینی کرد: ۳ تا ۴ میلیون زائر از گردنه اسدآباد عبور کنند.

درویشی به حادثه خیز بودن گردنه اسدآباد اشاره کرد و گفت: در اربعین امسال با توجه به باز شدن مرز خسروری تردد‌ها از گردنه افزایش می‌یابد و فعال شدن کد امداد هوایی ضرورت است.

انتهای پیام/ا

افتتاح پایگاه امداد جاده‌ای در اسدآباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.