سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره مندی بیش از یکهزار مددجوی بابلی کمیته امداد از آموزش خانواده

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)شهرستان بابل، گفت:یکهزار و ۴۵ مددجوی زیر پوشش در این شهرستان از آموزش خانواده بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، احمد جعفری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)شهرستان بابل با اشاره به بهره مندی  یکهزار  و ۴۵ مددجوی بابلی کمیته امداد از آموزش خانواده در این شهرستان،گفت:مخاطبان آموزش خانواده ،دختران بازمانده از تحصیل و ازدواج، زنان سرپرست خانوار (مطلقه، فوت سرپرست ، دختران مستعد ازدواج، کودکان، دانش آموزان، مستعدین اشتغال و خودکفایی، همسران جوان، طلاب و دانشجویان و سالمندان بوده اند.

او از برگزاری یک دوره آموزش گروهی مناطق ویژه اجتماعی در بابل خبر داد و گفت: ۱۷ خانوار در منطقه حاشیه نشین شرق این شهرستان از این آموزش‌ها بهره‌مند شدند.

جعفری ادامه داد: بهداشت سلامت روان، مهارت‌های زندگی، پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی، پیشگیری از خشونت و جرم و بهداشت تغذیه از جمله موضوعات آموزشی این دوره بوده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)شهرستان بابل افزود: ۵ هزار و ۳۰۰ خانوار در بابل زیر پوشش کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.
 
انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.