سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندهی انتظامی شهرستان دره شهر :

استفاده ناصحیح ازفضای مجازی تهدیدی برای جوانان و خانواده‌ها است

فرماندهی انتظامی شهرستان دره شهر گفت: استفاده ناصحیح ازفضای مجازی یک تهدید برای جوانان وخانواده‌ها است که با آموزش واطلاع رسانی می‌توان از پیامد‌های آن پیشگیری کرد.

سرهنگ علی جمالوندی فرماندهی انتظامی شهرستان دره شهر  در گفت , گو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ با اشاره به عدم آگاهی و استفاده ناصحیح برخی افراد از فضای مجازی افزود:استفاده بیش از حد ابزار‌ها و فضای مجازی به عنوان نوعی اعتیاد تلقی شده و آسیب زا است.

او با اشاره به اینکه تهدیدات و آسیب‌های اجتماعی به سمت فضای مجازی تغییر مسیر داده است، بیان کرد: امروز آسیب‌های فضای مجازی خانواده‌ها را تهدید می‌کند.

سرهنگ جمالوندی راهکار‌های مقابله با تهدیدات و آسیب‌های اجتماعی در شبکه‌های مجازی را، فرهنگ سازی، آموزش عمومی و نظارت مستمر دانست و اظهار کرد: تقویت نهاد خانواده به عنوان اصلی‌ترین و محوری‌ترین پایگاه اجتماعی نقش بسزایی در سلامت جامعه ایفا می‌کند، چون خانواده، اصلی‌ترین و محوری‌ترین پایگاه اجتماعی است که نقش بسزایی در حفظ سلامت جامعه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر با هشدار نسبت به آسیب‌های فضای مجازی، ادامه داد: استفاده مکرر و نا به جا از اینترنت و فضای مجازی باعث سرد شدن روابط بین خانواده‌ها می‌شود که این موضوع از اهداف دشمنان انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.