سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز طرح نظارتی ویژه شب یلدا از فردا

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت : طرح نظارتی ویژه شب یلدا از فردا در استان آغاز می‌شود.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مسعود بیگلری معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با بیان اینکه طرح نظارتی ویژه شب یلدا از فردا بیست و پنجم آذر ماه به مدت یک هفته در سطح استان کرمانشاه آغاز می‌شود، گفت : در قالب طرح مذکور مراکز عرضه اقلام پر مصرف ویژه شب یلدا نظیر میوه فروشی ها، آجیل و شیرینی فروشی‌ها رصد و کنترل خواهند شد.

او با تاکید بر تشدید گشت‌های بازرسی گفت : اصناف موظف به رعایت درصد سود اعلام شده از سوی سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان هستند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: به طور کلی با توجه به برگزاری پنجاه و هفتمین جلسه کمیته تنظیم بازار کشور واحد‌های تولیدی حق هیچ گونه افزایش قیمتی را ندارند.

این مسئول با اشاره به اینکه واحد‌ها به منظور افزایش قیمت باید از طریق معاونت بازرسی اقدام کنند، گفت: معاونت بازرسی پس از انجام کار‌های کارشناسی، نتیجه را به کمیته تنظیم بازار جهت تائید اعلام می‌کند و پس از تائید کمیته تنظیم بازار تغییر قمیت قابل اعمال است.

بیگلری گفت: با واحد‌های صنفی متخلف برخورد و پرونده جهت سیر مراحل به تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه افزود: مردم با مراجعه به سایت www.۱۲۴.ir می‌توانند هرگونه موارد تخلف را از این طریق اطلاع رسانی کنند تا در اسرع وقت نتیجه بازرسی‌ها به آن‌ها اعلام شود .

 

 

انتهای پیام/د

برچسب ها: صنعت ، معدن ، تجارت ، قالب طرح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.