سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضبط تابلوهایی که برای عابران مزاحمت ایجاد می کند

معاون خدمات شهری منطقه شش کرج گفت: ضبط تابلوها ی مغازدارانی که برای عابران مزاحمت ایجاد می کند در صورت دادن تعهد کتبی بازگردانده می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، مسعود حکمتی ، معاون خدمات شهری منطقه شش کرج گفت: طبق شکایتی که شهروندان  کرجی به صورت حضوری با کارمندان شهرداری درمیان گذاشتند مقرر شد  تابلوهایی که مغازه داران در حاشیه پیاده راه مستقر وبرای مردم مزاحمت ایجاد می کند جمع آوری شود . 

حکیمی افزود : طبق تبصره ماده ۵۵، سد معبر  و اشغال پیاده رو ها ، پارک ها و میادین ممنوع و شهرداری مکلف است از آن جلوگیری  کند.

معاون خدمات شهری منطقه شش کرج گفت : در بحث استقرار تابلوها در حاشیه پیاده راه و مزاحمت برای شهروندان از بیست نفر از مغازه داران  تعهد گرفته شده ،و به شصت واحد صنفی نیز در این خصوص تذکر داده شده است.

حکیمی افزود: کسبه هایی که تابلو های آن ها توسط شهرداری گرفته شده وبرای مردم مزاحمت ایجاد کرده است  می توانند با مراجعه به نشانی  بلوار باغستان ، روبه روی درب ورزشگاه انقلاب  وبا دادن تعهد کتبی در خصوص عدم استقرار آن ها ،تابلو های خود را دریافت کنند.

انتها پیام/ن.ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.