رییس کل دادگستری البرز بر حمایت دستگاه قضایی از شرکت‌های دانش بنیان و فناور در راستای توسعه اقتصاد دانش بنیان در این استان تاکید کرد.

فاضلی هریکندی در بازدید از مرکز توسعه خلاق ارتباطات، مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی، مرکز توسعه و تولید صنعت ساختمان، مرکز توسعه و تولید قراردادی و مرکز توسعه و تولید مواد غذایی استان البرز گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی باید تلاش کنند تا اهداف مورد نظر در حوزه تولید و اشتغال دانش بنیان در استان محقق شود.

وی گفت: دادگستری البرز از شرکت‌های دانش بنیان و فناور در راستای توسعه اقتصاد دانش بنیان حمایت می‌کند و بر رفع مسایل و مشکلات آن‌ها با همکاری پارک‌های علم و فناوری و دستگاه‌های متولی تاکید دارد.

فاضلی هریکندی بیان کرد: استان البرز به دلیل استقرار شهرک‌های صنعتی متعدد به عنوان یکی از قطب‌های صنعتی کشور شناخته می‌شود.

رییس کل دادگستری البرز افزود : ایجاد شغل و حفظ آن از ماموریت‌های اولیه دستگاه قضایی نیست اما با توجه به کارکرد پیشگیرانه اشتغال در کاهش وقوع جرایم، حمایت حقوقی و قضایی از تولید و اشتغال یکی از ماموریت‌هایی است که به دبیرخانه ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان واگذار شده و در حال پیگیری است.

وی در این بازدید به دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ماموریت داد در نشست‌های تخصصی مشکلات و موانع پیش روی توسعه فعالیت‌های پارک علم و فناوری و شرکت‌های مستقر در آن را بررسی کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.